wtorek, 23 grudnia 2014

Wesołych Świąt!

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia na które od dłuższego czasu większość osób oczekiwało chcę, tak jak rok temu, złożyć wszystkim serdeczne życzenia. Lecz zanim zabiorę się do składania życzeń chcę co nieco napisać na temat tego oczekiwania na nie itp.
Jakiś miesiąc temu (a może jeszcze wcześniej) w telewizji zaczęły się pojawiać świąteczne reklamy. To tak jakby rozpoczęło ten czas oczekiwania na święta. Na początku oczywiście fajnie było od czasu do czasu popatrzeć na reklamy tego typu, ale teraz to najchętniej żadnej bym nie oglądała. W telewizji każda reklama o świętach (a raczej o promocjach), na jaką stronę w internecie by się nie weszło też reklamy. Mam ich już serdecznie dość. Czy tylko według mnie za dużo tych reklam o tematyce świątecznej?
Po drugie chciałam napisać o świątecznym nastoju i o tym że w tym roku w ogóle go nie odczuwam. Odkąd pamiętam co roku (nawet jeśli to był tylko tydzień przed świętami) czułam ta atmosferę i tak dalej, a w tym roku nic. Może to z powodu pogody? Kilka stopni poniżej zera i troszkę śniegu by nie zaszkodziło (nie żądam nawet żeby to trwało szczególnie długo, mi jeden dzień by wystarczył). Tak naprawdę to tę atmosferę poczułam w tym roku, ale tylko raz i przez jakiś 30 minut. Było to podczas szkolnego konkursu kolęd. Nawet gdy  w moim domu odbywały się świąteczne przygotowania (gotowanie i te sprawy) i w powietrzu unosiły się zapachy najróżniejszych potraw to dalej tej świątecznej atmosfery w ogóle nie było. Tak się zastanawiam czy tylko ja tak mam i  w tym roku nie czuje tej atmosfery czy inni też tak mają.

Teraz tak na końcu przejdę do najważniejszej rzeczy bo przecież życzenia to nieodłączna część naszej tradycji (i wszystkich innych na całym świecie).
Więc z okazji tych Świat Bożego Narodzenia życzę wam zdrowia (oczywiście), szczęścia, pomyślności, tego by uśmiech często gościł na waszych twarzach, spełnienia najskrytszych marzeń, dobrych ocen (tym co chodzą do szkoły) i awansu w pracy (tym co pracują). Mam nadzieję że te święta spędzicie radośnie w gronie najbliższych. No i oczywiście prezentów jakie sobie wymarzyliście :) .
Wesołych Świąt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz