wtorek, 26 listopada 2013

Ostatnio w k-popie.

Chcę pokazać tu kilka piosenek które miały premierę w tym miesiącu i które nam się spodobały. Nie jestem w stanie wchodzić na różne strony by dowiedzieć się że pewien zespół wydał jakąś nową piosenkę. Co miesiąc zostaje wydanych co najmniej kilka nowych piosenek więc przepraszam jeśli nie będzie tu jakiejś waszej ulubionej piosenki którą wasz ulubiony zespół wydał w ostatnim czasie. Ponieważ lubimy poznawać nowe zespoły i nowe piosenki będziemy wdzięczne jeśli napiszecie o swojej ulubionej piosence która została wydana w ostatnim miesiącu. Ja tutaj dodam tylko kilka piosenek chociaż wiem że w tym miesiącu (tak jak i w każdym innym) wydano ich dużo więcej. Dzisiaj zauważyłam że Kevin z U-KISS miał wczoraj urodziny (25 listopada) ponieważ tym zespołem jakoś specjalnie się nie interesuje to tylko tak wspomniałam co nie znaczy że nie złożę mu życzeń. Ponieważ zawsze życzenia składam tutaj to wątpię aby kiedykolwiek jakikolwiek zespół się o tym dowiedział lecz mam nadzieję że jakoś telepatycznie odbierają te życzenia. Więc chcę mu życzyć szczęścia, zdrowia, pomyślności i wszystkie najlepszego. Dodatkowo chcę dodać że Infinite już jutro ma koncert w Londynie, a wszystkim którzy na niego idą życzę miłej zabawy. A teraz wrócimy do piosenek. A oto i one:

JIN- Gone


AlphaBAT- AB City



100%V- Missing You


VIXX- ONLY U



HISTORY- What am I to you


Girls Generation- My oh My


SHINee- 3, 2, 1 (co prawda jest po japońsku ale jest)


TASTY  nie znam dokładnej nazwy  więc nie napisze. To jest tylko zwiastun bo piosenki jeszcze nie ma . Jest także drugi zwiastun lecz nie mogłam go znaleźć. Choć piosenki jeszcze nie ma to zapowiada sie naprawdę fajnie.



1 komentarz: