piątek, 29 listopada 2013

Podoba wam się?

Niektóre osoby być może zauważyły że trochę zmieniłam bloga. I teraz mam takie pytanie: na lepsze czy na gorsze? Ja nie wiem jak mam ocenić to co zrobiłam. Zepsułam czy też upiększyłam? Jest lepiej czy gorzej? Nie wiem czy mam to tak zostawić czy też może jeszcze coś pozmieniać i pokombinować.Pewna osoba i tak dużo mi już pomogła i chcę tej osobie serdecznie podziękować za okazaną pomoc (ta osoba pewnie wie że o nią chodzi). A tak ogólnie to podoba wam się ten blog? Czytacie go bo chcecie czy przez przypadek na niego trafiliście? Pokazał wam go ktoś czy trafiliście tu sami?  Będę bardzo wdzięczna za wszystkie komentarze dotyczące wyglądu bloga i tego jak się tu znaleźliście.
Lepiej było przedtem czy teraz?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz