niedziela, 17 lipca 2016

Kilka informacji.

Jakiś czas temu zapewniałam, że w najbliższym czasie coś napiszę jednak komputer zepsuł się całkowicie i w najbliższym czasie będę mogła wchodzić tylko na komputer mojej mamy gdy mi na to pozwoli. Próbowałam napisać coś na bloga na tablecie, ale ciężko się nim posługiwać. W takim wypadku nie wiem kiedy coś się pojawi. Może to być za tydzień, za dwa, a równie dobrze za pół roku. Bloga nie zawieszam ani nic w tym stylu tylko na razie nic nie będzie się na nim pojawiać. Dodatkowo postanowiłam zmienić trochę moje życie, spróbować spełnić jakieś swoje marzenie (z tych bardziej realnych) a to zajmie trochę czasu. Być może Anita czyli współzałożycielka tego bloga coś napisze, ale nie wiem. Mam nadzieję, że szybko tu wrócę i mam nadzieję że nadal będziecie czytać to co napiszę (w przyszłości). Życze wam miłych wakacji :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz