czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych świąt!

Zanim cokolwiek napiszę to chyba napiszę dlaczego nic nie pisałam chociaż sobie to obiecywałam. Wakacje się zaczęły i postanowiłam wtedy, że na blogu będę się pojawiać znacznie częściej i tak jak rok temu nic z tego nie wyszło. Wakacje się skończyły i zaczęła się szkoła. Nowa szkoła, nowe obowiązki, nowi nauczyciele, nowe systemy oceniania. Wszystko nowe i czasu mniej. Dodatkowo komputer mi się zepsuł. Żeby nie było, że tylko szukam jakiś wymówek bo tak nie jest, po prostu jestem leniwa i tyle. Wracając do rzeczy komputer został naprawiony i dzisiaj go włączyłam z zamiarem napisania czegoś dłuższego i być może ciekawszego. Klikam w tą ikonkę internetu i nic. Żeby było ciekawiej to wyłączyć też się nie chciał, jednak ponowiłam próbę włączenia komputera i uruchomienia internetu. W końcu udało się, jednak bez naprawy się nie obejdzie.  Póki co mam jeszcze kilka rzeczy związanych ze szkołą więc raczej nic ciekawego tutaj nie będzie. Gdy komputer zostanie naprawiony lub nadejdą ferie (jeśli nie będę miała żadnej poprawki) to częściej będę tu pisać, bo naprawdę mi się chce. W każdym bądź razie chcę przeprosić wszystkich tych którzy tu wchodzili z zamiarem przeczytania czegokolwiek ciekawego (lub też bez takiego zamiaru) i nic takiego nie znaleźli. Mam pomysły na kilka, wydaje mi się, ciekawych postów i mam nadzieję że w najbliższym czasie będę mogła to napisać.
Ponieważ nadeszły Święta (wyjątkowo szybko w tym roku) chcę wszystkim czytelnikom złożyć świąteczne i noworoczne życzenia. Więc życzę wam spokojnych, radosnych, rodzinnych i pełnych niespodzianek Świąt (i wymarzonych prezentów pod choinką). Z okazji zbliżającego się Nowego Roku życzę wam aby nadchodzący rok był lepszy od poprzedniego, zaskakujących comebacków waszych ulubionych zespołów, fantastycznych debiutów i dużo k-popu oraz samych sukcesów w życiu prywatnym i zawodowym (lub szkolnym).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz