piątek, 31 lipca 2015

Comebacki i debiuty 5.

Tym razem post o comebackach i debiutach nie będzie tak długi i nudny jak poprzedni. Po prostu ostatnio wyszło trochę fajnych piosenek o których chciałabym napisać. Niektóre wyszły już jakiś czas temu, ale bardzo je lubię więc uznałam że powinny się tu pojawić. Nie ukrywam że duży wpływ na to że piszę tego posta ma cudowny comeback Infinite :D.

Infinite- Bad.


Kocham ta piosenkę. Nie mogłam się doczekać tego comebacku, a gdy już on nadszedł to przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Gdy oglądałam teledysk to miałam wrażenie że zaraz się rozpłaczę ze szczęścia. Wszystko mi się tam podoba. Wszyscy wyglądają fenomenalnie, choreografia jest idealna, a piosenka... Brak słów, aby to opisać. I to mroczne zakończenie niczym z horroru. Nie lubię horrorów, ale gdyby wszystkie tak wyglądały to oglądałabym je cały czas. Z każdym ich comebackiem zachodzę w głowę: "Jak można być tak doskonałym?". Ogólnie cały ich album mi się podoba, ale jeszcze jeden taki comeback a chyba zejdę z tego świata. Pamiętam jak dwa lata temu pierwszy raz oczekiwałam na nowy teledysk. Wtedy gdy zobaczyłam zwiastun to zaczęłam skakać ze szczęścia i nie chce mi się wierzyć że po tych dwóch latach moja reakcja na ich teledyski jest prawie taka sama. Tym razem jednak to myślałam że się uduszę z tego szczęścia (nie wiem jak ja kiedyś mogłam żyć bez k-popu). Dla mnie nawet ten jeleń jest perfekcyjny. Nigdy nie będę wobec nich obiektywna i mi to nie przeszkadza.


Po paru dniach od wydania zwykłego teledysku wyszedł drugi. W tym teledysku jest więcej Infinite i ogólnie to pierwszy taki teledysk który miałam okazję obejrzeć. W lewym rogu znajduje się taki znaczek dzięki któremu możemy zmieniać kąt oglądania teledysku. Co do tego teledysku to mam pewne zastrzeżenie. Nie wiadomo w którą stronę się patrzyć! Ja przykładowo to tym kółkiem kręcę cały czas w kółko żeby wszystko zauważyć, a i tak na pewno coś przegapiłam.
Podsumowując ich comeback to cudo (dlaczego nawet zwiastun ich trasy koncertowej jest tak doskonały?).

GOT7- Just right.

  
Teledysk Infinite miał w sobie coś z horroru, za to comeback GOT7 to całkiem inna bajka. Teledysk GOT7 jest zabawny i bardzo mi się podoba (takie słodkie, miniaturowe GOT7). Jakoś ciężko mi to opisać. Ta piosenka jest taka radosna że fantastycznie oddaje mój humor latem. Wszyscy w tym teledysku wyglądają tak słodko i wydają się tacy kochani :). Choreografia też mi się bardzo podoba. Myślę że mój bias ma teraz dużą konkurencję :).  Gdybym miała opisać ten teledysk w jednym zdaniu to najprawdopodobniej było by to coś w tym stylu: cud, miód, maliny i płatki na mleku. Co do płatków to mogę się uznać za znawcę w tym temacie. Zawsze podczas roku szkolnego, od poniedziałku do piątku, od września do czerwca jem te płatki. Straciłam już do nich całą sympatię, ale GOT7 przywróciło mi chęć do płatków. Innymi słowy ich comeback to jeden z moich ulubionych tego lata.

SISTAR- Shake It.


Uwielbiam tą piosenkę i cały teledysk. Teledysk jest zabawny i kolorowy, i kojarzy mi się z latem. Piosenka szybko wpada w ucho i zostaje w naszej pamięci. Choreografia też mi się podoba, zwłaszcza że świetnie się bawiłam próbując zatańczyć tak jak dziewczyny. SISTAR to jeden z moich ulubionych żeńskich zespołów i jedyny żeński zespół gdzie znam imiona wszystkich członkiń. Najlepiej według mnie wyglądała Bora i Hyorin, ale wszystkie prezentowały się dobrze. Według mnie to był fantastyczny comeback.

AOA- Heart Attack.


Kocham tą piosenkę. Gdy raz jej posłucham to będzie za mną "chodzić" cały dzień. Uwielbiam teledysk który pokazuje dość ciekawą historię. Choreografia też jest fantastyczna więc z przyjemnością oglądałam wszystkie taneczne wersje. Zresztą taniec uważam za jeden z większych atutów k-popu. Gdy słucham tej piosenki to aż rwę się do tańca. Wyszła także krótka japońska wersja (tu) jednak bardziej podoba mi się koreańska, a raczej bardziej się przyzwyczaiłam do koreańskiej.

BTS- DOPE.

 

BTS jest jednym z tych zespołów który kocham coraz mocniej za każdym razem gdy ich zobaczę. Piosenka jest fantastyczna i niezwykle motywująca. Zresztą zaraz po I Need U to właśnie ta piosenka najbardziej mi się podobała na albumie. Ich stroje też mi się bardzo podobają. Spisali się na medal.
Dodatkowo dwóch członków zespołu nagrało swoją reakcję gdy oglądali ten teledysk i ten filmik też mi się podobał.

Super Junior- Devil.


Zwiastuny bardzo mi się podobały, a teledysk jeszcze bardziej. Pościgi, karty, motory, kobiety i zatargi z policją. Wszystko jak z filmu i teledysk przypomina taki film. Choreografia również bardzo mi się podoba, tak jak piosenka. Biorąc wszystko razem do kupy to mi się po prostu to podobało.

WANNA.B- Attention.


Piosenka bardzo mi się podoba. Teledysk też mi się podoba, być może ze względu na to iż jest tam dużo tańca. Nie podoba mi się tylko partie rapu bo muzyka całkiem się zmienia i jakoś mi to nie podchodzi, ale poza tym  uważam że piosenka i teledysk są super.

BEAST- Gotta Go To Work.


Piosenka i teledysk bardzo mi się podobają. Mają w sobie jakiś taki urok że nie mogłabym tego nie lubić. Gdy po raz pierwszy słuchałam tej piosenki to na początku nie podobała mi się jednak gdy tak dalej słuchałam to mi się spodobała i teraz bardzo ją lubię.

BEAST- YeY.


Piosenka bardzo mi się podoba. Teledysk też mi się podoba tak jak choreografia. Nic sensowniejszego chyba nie napiszę na ich temat :)

TVXQ- Rise As One.


Zostały wydane dwa teledyski tego zespołu i z tego co zauważyłam jedną piosenkę śpiewa jeden członek zespołu, a drugą drugi. Obie piosenki mi się podobają jednak trochę bardziej od Champagne podoba mi się Rise As One. Teledysk jest taki napełniony dziecięcą niewinnością i szczerą, bezinteresowną przyjaźnią. Pamiętam jak ja po raz pierwszy się z kimś zaprzyjaźniłam (co prawda słabo to pamiętam, ale jednak pamiętam). Teraz prawdziwa przyjaźń to coraz rzadsze zjawisko. Bojąc się odrzucenia zaczynamy udawać kogoś kim nie jesteśmy i próbujemy dopasować się do środowiska. Jednak warto sobie przypomnieć te czasy gdzie nie myśleliśmy o tym co powiedzą inni, tylko dobrze się bawiliśmy z przyjaciółmi. Ja cieszę się że spotkałam osoby które stały się moimi prawdziwymi przyjaciółkami i akceptują mnie taką jaka jestem. Powracając do piosenki to bardzo mi się ona podoba, a co do teledysku to jest tak samo. Jest cudowny. Kojarzy mi się z latem i przeżywaniem takich przygód z przyjaciółmi. Obie piosenki mi się podobają, a to że w tym momencie Rise As One podoba mi się bardziej wynika z mojego nastroju :)
Nacieszmy się tym co mamy bo za niedługo wokaliści idą do wojska, a wtedy jakieś dwa lata czekają nas bez zespołu.

Girls' Generation- PARTY.


Piosenka i teledysk są w takim wakacyjnym klimacie, co bardzo mi się podoba bo jest lato. Piosenka jest taka radosna i energiczna. Ogólnie wszystko mi się podoba oprócz fryzury Sunny. Jakoś rzadko kiedy podobają mi się jej fryzury.

GFRIEND- Me gustas tu.


Teledysk i piosenka są takie radosne i bardzo mi się podobają. Większość piosenek które ukazują się latem są właśnie takie, ale mi się to podoba. Choreografia też mi się podoba i wygląda na dość łatwą. Ja nie powinnam się raczej w tej kwest wypowiadać bo wiele razy doświadczyłam tego że jeśli wygląda na łatwą to wcale taka nie musi być. Teledysk pokazuje także jak fajnie można spędzić czas w gronie przyjaciół.

Apink- Remember.


Chyba na temat tej piosenki i tego teledysku to nie bardzo mam co pisać bo posiada wszystkie cechy wymienionych wyżej piosenek (żeńskich zespołów). Tak w skrócie to piosenka i teledysk podobają mi się.

GIRL'S DAY- Ring My Bell.


Piosenka i teledysk bardzo mi się podobają. Fajne jest tło na tle którego tańczą dziewczyny. Podobają mi się także kolory ich włosów. Są takie wyraziste i każda dziewczyna ma inny kolor. Muszę powiedzieć że refren jest bardzo chwytliwy.

ZPZG- AOAO.


Poprzednia piosenka tego zespołu podobała mi się i z tą było tak samo. Piosenka jest wesoła, a historia przedstawiona w teledysku urocza. Choreografia bardzo mi się podobała (nie wiem dlaczego, ale mi chyba spodobałoby się wszystko co byłoby związane z tańcem).

TEEN TOP- ah-ah.


Piosenka średnio mi się podoba, ale było tak też z kilkoma poprzednimi ich comebackami. W teledysku podobają mi się tylko kolory. Jest jeszcze jeden duży plus tego comebacku czyli taniec. Jest on według mnie fenomenalny.

BIGBANG- LOSERBAE BAEBANG BANG BANGWE LIKE 2 PARTYSOBERIF YOU.

BIGBANG co miesiąc wydają dwie piosenki i jak dla mnie jest to co miesięczna dawka czegoś cudownego. Każda z powyższych piosenek bardzo mi się podoba. Oczywiście są dni kiedy słuchałabym tylko piosenek takich jak "IF YOU" i są też takie kiedy mogłabym słuchać tylko piosenek w stylu "BANG BANG BANG". Wszystkie bardzo mi się podobają i gdybym miała wybrać ulubioną to nie zdecydowałabym się. Wybór byłby zbyt trudny. Jeszcze czeka nas sierpniowa dawka energii od BIGBANG. Już nie mogę się doczekać:)

SEVENTEEN- Adore U.


Bardzo ucieszyłam się z debiutu tego zespołu. Jest ich sporo w tym zespole i trochę ciężko się połapać kto jest kim, ale myślę że po pewnym czasie rozpoznawanie ich nie będzie stanowiło żadnej trudności. Bardzo podoba mi się piosenka, choreografia i ogólnie wszystko. Według mnie wyglądają w tym teledysku jak takie aniołki :).  Już ich uwielbiam.


Post miał się pojawić trochę wcześniej, ale jakoś tak wyszło że jest dopiero teraz. Zawsze jak siadałam że go napisać to było późno i zaraz musiałam iść spać. Mam nadzieję że nie wyszedł nudny i zbyt długi. Często pojawiały się słowa: "Bardzo mi się podobało" i "Moim zdaniem" więc myślę że muszę jakoś powiększyć zasób swojego słownictwa. Właściwie wszystkie comebacki mogłabym podsumować słowami: "Bardzo mi się podobały" :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz