poniedziałek, 9 czerwca 2014

INFINITE, Topp Dogg i k-popowe koncerty w Polsce.

INFINITE.
Dziś (w Korei wczoraj) mijają 4 lata odkąd INFINITE zadebiutowali z Come Back Again. Inspirit to ja tak długo nie jestem, ale wiem że 4 lata to nie mało. Dużo osiągnęli przez  te 4 lata. Stają się coraz popularniejsi, cały czas zdobywają nagrody w programach muzycznych a Last Romeo to wspaniała piosenka. Ich choreografie są perfekcyjne w każdym calu i tak cudowne że za każdym razem otwieram usta ze zdziwienia że w ogóle na tym świecie istnieją ludzie którzy umieją tak tańczyć. Tak samo jak taniec ich wygląd jest zawsze perfekcyjni (nawet zalani potem i zmęczeni). Przypominają mi taką rodzinę do której chciałoby się w każdej chwili dołączyć. Życzę in jeszcze wielu lat bycia zespołem, szczęścia, fanów, miłości i czego tam sobie zamarzą.

Ich debiutancka piosenka.


Z okazji tych czterech lat nakręcili filmik w którym coś mówią po koreańsku (ja tego oczywiście nie zrozumiałam, ale szczerzyłam się do komputera jak głupia).



Pojawił się także filmik który pokazuje tak jakby kulisy koncertów przed ich powrotem z Last Romeo.


Mam nadzieję że będą mieli jeszcze lepsze piosenki i w ogóle że już zawsze będą tacy super.


Topp Dogg.
Piosenka bardzo mi się podoba bo jest fantastyczną mieszanką muzyki klasycznej ze współczesną. Jak na mój gust to w teledysku toczy się taka bitwa między muzyką klasyczną a współczesną. Choreografia także bardzo mi się podoba. Fryzury niekoniecznie. Mógłby mi ktoś powiedzieć jak się nazywa ta dwójka co jest przy tych organach (czy co to tam jest). Podejrzewam kto to ale pewna nie jestem (podejrzewam że to dwóch moich biasów). Jeśli ktoś nie słuchał jeszcze tej piosenki to serdecznie zachęcam do posłuchania.


Koncert A-PRINCE.
Jeszcze niedawno o k-popowym koncercie w naszym kraju można było tylko pomarzyć tymczasem nagle jak grom z jasnego nieba spadają nam pod nogi aż dwa koncerty. Za dużo to o tym nie wiem. Koncert prawdopodobnie odbędzie się 4 października ale na pewne i dokładniejsze informacje trzeba będzie trochę poczekać.



Koncert MBLAQ w Polsce.
Gdy zobaczyłam że ma się odbyć koncert MBLAQ to myślałam że z krzesła spadnę bo jakim cudem MBLAQ będzie w Polsce. Takie rzeczy graniczą z cudem. Ten koncert też ma się odbyć 4 października. Dokładniejszych informacji nie znam, ale się cieszę. Dwa k-popowe koncerty w naszym kraju gdzie pół roku temu nikt by nawet o tym nie pomyślał.


5 komentarzy:

  1. Jejku moje chłopaki już 4 lata razem <3333333
    ToppDogg ach co tutaj dużo pisać , matulu jak ja kocham ToppDogg , cała dwunastka (ogólnie trzynastka lecz jeden jest nieobecny przy powrocie) wygląda niesamowicie przystojnie w teledysku. Mają super muzykę , ale nie przekonałabym się do niej gdyby nie BTS czy Block B bo oni wprowadzili mnie w bardziej hip-hopowy świat K-Popowej sceny.
    Ta dwójka , którą widzimy cały czas w teledysku to B-Joo oraz Hansol (B-Joo w kręconych włosach , zaś Hansol w niebieskich - mój bias :)
    Co do koncertów to wybieram a raczej planuję wybrać się na MBLAQ wraz z siostrą i przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach no i koncert MBLAQ będzie 28 października ^.~ Bilety będzie można kupować już wkrótce. Będą one zwykłe oraz także vipowskie czyli takie dzięki , którym można będzie zrobić sobie zdjęcie z zespołem i wejść do nich za kulisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez brak dostępu do internetu (z wyjątkiem Facebooka) jestem trochę w tyle z nowościami, ale dzięki Twojemu blogowi wszystko nadrobię :D pierwsze co zrobię to przesłucham 'lasy Romeo' :)
    Ps. Świetny masz avatar :)

    OdpowiedzUsuń