piątek, 6 czerwca 2014

VIXX, BOYFRIEND, U-KISS, BEAST, TAEYANG, B.A.P, Topp Dogg, ZE:A, INFINITE.

VIXX.
Zespół VIXX wydał taneczną wersję piosenki Eternity. Taniec do tej piosenki już na samym początku bardzo mi się spodobał, bo jest niesamowity. Taneczną wersję mogę oglądać w nieskończoność i chociaż widać tam dokładnie jak wykonują ruchy to ja bym się prędzej połamała niż powtórzyła to po nich. Pozostaje mi już tylko oglądanie w kółko tego tańca.


Wcześniej można było zobaczyć filmik na którym pokazują jak wykonać kilka ruchów ale takiemu beztalenciu jak mi to nawet warsztaty tańca w Poznaniu by nie pomogły.


BOYFRIEND.
Teledysk do piosenki Obsession ogólnie mi się podoba z jednym małym wyjątkiem ale mi się podoba. Dziewczyna mi się nie podoba.


Ledwo wydali teledysk do tej piosenki a już pojawił się zwiastun do piosenki Alarm. Zwiastun bardzo mi się podoba.


U-KISS.
Piosenka nie podoba mi się, tak samo jest z teledyskiem i nowym członkiem zespołu. Większość poprzednich piosenek mi się podobała ale ta mi się nie podoba. Teledysk jest 19+ przygotowałam się na to psychicznie aczkolwiek jak to zobaczyłam to prawie z krzesła spadłam. Moje dwie przyjaciółki oglądały to zaś na lekcji przy nauczycielu a po lekcji jedna z nich chciała wszystkie piosenki U-KISS usunąć aczkolwiek miłość do tego zespołu sprawiła że piosenki pozostały na telefonie. Mam nadzieję że następny come back tego zespołu bardziej będzie mi się podobać.


BEAST.
Zespół ten za niedługo powróci i pojawiły się już dwa zwiastuny. Jeden to zwiastun płyty a drugi to zwiastun teledysku. Zwiastun podoba mi się. Zwiastun możecie obejrzeć tu.


Dodatkowo pojawiły się zdjęcia takie jakby zwiastunowe tego zespołu. Oba zdjęcia bardzo mi się podobają.



TAEYANG.
Pojawił się także teledysk Taeyanga do piosenki Eyes, Nose, Lips. Piosenka bardzo mi się podoba tak jak teledysk. Jak widać nie trzeba wydziwiać by stworzyć coś wspaniałego.


B.A.P.
Pisałam już przy zwiastunie że przypominają mi tu One Direction bo trochę przypominają ale tylko stylizacją i miejscem gdzie rozgrywa się teledysk. Piosenka jest miła fajna i przyjemnie się jej słucha. Po prostu podoba mi się.


Topp Dogg.
Za niedługo powróci ten zespół. Polubiłam ich już na początku, po przeczytaniu wywiadu z nimi w Asia On Wave poczułam jeszcze większą sympatię do tego zespołu i zaczęłam nawet rozpoznawać jednego czy dwóch członków, a tu nagle taka rewolucja te fryzury i w ogóle wszystko sprawiło że się pogubiłam i muszę zacząć rozpoznawanie od nowa. Pojawiły się trzy zwiastuny i są takie trochę dziwne ale fajne. Podobają mi się i czuję że z piosenką będzie tak samo. Zwiastuny kojarzą mi się z Mozartem.




ZE:A.
Pojawił się także teledysk tego zespołu do piosenki Breathe i podoba mi się. Piosenka jest fajna, rytmiczna i miła dla ucha, a teledysk w pewnym sensie wzruszający.
Teledysk możecie obejrzeć tutaj.

INFINITE.
Kto mógłby podejrzewać ten idealny zespół INFINITE za taki który może popełnić jakiś błąd? Chyba nikt ja byłam święcie przekonana że INFINITE nigdy nie popełnili żadnego nawet malutkiego błędu, tymczasem wytwórnia INFINITE rozwiała moje wyobrażenia. Wczoraj pojawiło się zdjęcie i wiadomość o tym że w teledysku Last Romeo jest błąd. Gdy ktoś znajdzie ten błąd powinien napisać do wytwórni czy coś i potem dostanie płytę (czy coś). Jak ktoś jest chętny to może szukać tego błędu ja szukałam i nie znalazłam.


4 komentarze: