piątek, 30 maja 2014

Taeyang, U-KISS, B.A.P, BOYFRIEND, ZE:A.

Taeyang.
Za niedługo pojawi się album Taeyang'a RISE więc udostępniono też zwiastun do tego albumu. Nie bardzo wiem czego można się spodziewać ale jestem ciekawa jaki album będzie. Póki co możemy oglądać tylko ten zwiastun.


U-KISS.
Pojawił się też zwiastun do piosenki U-KISS. Ten zwiastun jest 19+ czyli na nasze lata 18+, teledysk też taki będzie. Ponieważ jest tam dziewczyna czuję że teledysk mi się nie spodoba (mam także dziwne przeczucie że w teledysku będą sceny łóżkowe, niestety). Czuję że piosenka na kolana mnie nie powali.




B.A.P.
Ten zespół także wydał zwiastun teledysku który jest fenomenalny. Krótka melodyjka w tle wpada w ucho i myślę że piosenka będzie wspaniała. Akcja zwiastunu dzieje się w Anglii w Londynie. Ubiorem i miejscem kojarzą mi się z One Direction. Nie jestem pewna ale tytuł tej piosenki lub albumu to "Where are you". Czuję że teledysk, piosenka i w ogóle wszystko bardzo mi się spodoba. 




BOYFRIEND.
Następny zespół który wydał zwiastun teledysku. Zwiastun bardzo mi się podoba i czuję że z teledyskiem będzie tak samo. Piosenka na pewno będzie super przy tak wspaniałym zespole nie może być inaczej.



ZE:A.
O tym zespole nie mogę zbyt wiele powiedzieć bo w swoim życiu słyszałam tylko jedną ich piosenkę, ale pisze o nich bo bardzo zainteresował mnie zwiastun do tej piosenki. W zwiastunie jest chłopak który niesie na rękach dziewczynę (ten chłopak to pewnie członek zespołu). Tytuł tej piosenki to "Breathe".


7 komentarzy:

  1. Więc tak , znów Ci się trochę tutaj rozpiszę XD
    Taeyang - przyznam szczerze , że niespecjalnie jestem zainteresowana działalnością BIGBANG bo jak wiadomo Taeyang jest właśnie członkiem tego zespołu. Niezbyt przepadam z tą grupą jak i również za solowymi działaniami członków. Jednakże jako iż ja zawsze ale to zawsze przesłuchuję i patrzę każdy zwiastun , niezależnie od tego kto by to był to przyznam , że tutaj akurat Taeyang mnie zaciekawił tym co możemy podziwiać w teaserze (i nie , nie mówię tylko o jego cudownym umięśnieniu , które widzimy XD) ale ogólnie cały teaser jest naprawdę interesujący , dlatego również mogę powiedzieć, że wyczekuję na album Taeyang'a i mam nadzieję , że będzie to coś co sprawi , że trafi to do mnie...:)
    U-KISS - omo U-KISS <3 Uwielbiam tą grupę, być może dlatego , że to dzięki nim zostałam wprowadzona w świat K-Popu i mam do nich bardzo duże zaufanie. Zwiastun jak i melodia w tle przykuło moją uwagę tylko uhhh...ta dziewczyna...no ale jakoś przegryzam wargi i daruję im to. Również jestem ciekawa co pokaże nowy członek grupy , który naprawdę urodą nie grzeszy...:P
    B.A.P - kurcze...no ja lubię B.A.P ale...no jakoś nie mogę strawić ich wolniejszych piosenek. Zawsze kojarzyłam ich jako wojowniczych idoli z mega powerem a tutaj...niestety ale chyba znów stwierdzam , że to nie będzie ich dobry comeback tak jak 1004. Szkoda bo lubię chłopaków a przez te smętne utwory sprawiają , że lądują coraz dalej na mojej liście męskich grup. Chciałabym ich zobaczyć w ich wcześniejszym stylu , tym którym zaczynali K-Popową przygodę na scenie a nie coś takiego. Zawsze moją ulubioną ich piosenką będzie No Mercy i zdania co do tego nie zmienię <3
    BOYFRIEND - tak...tak...tak! Tak długo czekałam aż pojawią się wreszcie na scenie i oto proszę , myślałam o nich niedawno a tutaj informacja o comebacku , kocham moje prorocze myśli XDD Naprawdę nie mogę się doczekać aż wreszcie powrócą z kolejnymi świetnymi i świeżo upieczonymi utworami <33
    ZE:A - szczerze to nie wiem co mam myśleć.Lubię ZE:A , ich piosenki zawsze do mnie trafiały a tutaj nie wiem czemu czuję , że będę rozczarowana. Jednakże poczekam do dnia powrotu i wtedy ocenię na ile jestem zadowolona z powrotu chłopaków.
    Wiem , że znów się rozpisałam XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak , wiedziałam , że o czymś zapomnę...nie wiem czy może widziałaś lub słuchasz ale wczoraj także pojawił się w internecie Teaser do powrotu ToppDogg -> https://www.youtube.com/watch?v=cTOH1UoKB9g
    Teaser jest naprawdę warty uwagi i bardzo nie mogę się doczekać powrotu zespołu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak wczoraj pisałyśmy, po wypadku z gondolą na wczorajszym koncercie, D.O. pojechał do szpitala, aby odwiedzić rannych fanów. Zrobił to także Suho. Fanka, którą odwiedził Suho napisała, że: "chłopcy nie mieli pojęcia, że nasze obrażenia były aż tak poważne i dowiedzieli się o tym dopiero po koncercie; byli w szoku. Suho robił wszystko by mnie pocieszyć, dał mi autograf, porozmawialiśmy. Szczerze przepraszał, co było nieco kłopotliwe. Naprawdę przejął się całą sytuacją i obiecał przekazać moje słowa reszcie zespołu"

    https://www.youtube.com/watch?v=gGW4pUGWZAA

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.youtube.com/watch?v=_sWNc_MTTNw obejrzyj całe

    OdpowiedzUsuń