wtorek, 20 maja 2014

INFINITE, VIXX, MR.MR.

INFINITE.
Infinite wraca już jutro, jeszcze kilka godzin i będziemy mogli obejrzeć nowy teledysk. Wczoraj mieli koncert w Japonii, dzisiaj na Tajwanie (chyba), a jutro w Korei. Chciałabym wam pokazać zdjęcia Infinite które wczoraj znalazłam. Lubię Dongwoo ale według mnie w blondzie było mu ładniej.








Pewnie niektórzy wiedzą i pamiętają jak około rok temu Infinite reklamowało cole Pepsi. Teraz pojawiła się nowa reklama gdzie tą cole reklamuje również Infinite.


VIXX.
Na pewno niektóre osoby wiedzą że za niedługo VIXX powracają. Znalazłam zdjęcia aczkolwiek nie znalazłam zwiastuna więc jeśli ktoś by znalazł byłabym wdzięczna za podanie linka.
Na każdym zdjęciu z tyłu widać zegar który kojarzy mi się z pewną piosenką UKISS. Zdjęcia mi się podobają i mam nadzieję że nowa piosenka będzie podobna do "Hyde" bądź "Voodoo Doll".







MR.MR.
Niedawno ukazał się teledysk MR.MR  do piosenki Big Man. Okazało się że jest druga wersja tej piosenki taka bardziej taneczna. Nie wiem czemu ale ta wersja dużo bardziej podoba mi się od pierwszego teledysku i dzięki niemu bardziej polubiłam tą piosenkę. Może to dzięki temu wspaniałemu tańcowi.



Na koniec chcę dodać że na stronie all kpop są dwa quizy gdzie można się dowiedzieć kto z dziewcząt (chłopacy) lub chłopaków (dziewczyny) byłby naszą druga połówką tutaj i tutaj możecie znaleźć i wykonać te quizy.

7 komentarzy:

  1. Odliczam sumiennie godziny do powrotu INFINITE ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
    VIXX także należą do jednych z moich ulubionych grup. Każda piosenka jaką mają jest dla mnie ich wielkim hitem i nie mogę się już doczekać ♡♡♡ Co do teaseru do teledysku to jeszcze nie wyszedł do internetu. MV Teaser będzie prawdopodobnie trzy dni przed powrotem grupy ^^
    MR.MR w każdej wersji wyglądają świetnie XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Staruszek ���� http://youtu.be/cMu9hKhhJ1E

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego takich reklam pepsi nie ma w Polsce :((((

    OdpowiedzUsuń
  5. Wejdź sobie na viki i wpisz xoxo exo

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałaś to ? http://youtu.be/UL_rXA7mnSw

    OdpowiedzUsuń