sobota, 17 maja 2014

EXO, BTL, MR.MR, GOT7, INFINITE, SMROOKIES.

Zamierzałam napisać tego posta już wczoraj ale napiszę dzisiaj.
EXO.
Chyba wszyscy słyszeli o tym że Kris odchodzi z EXO. Sama nie za bardzo co o tym sądzić. To że Kris odchodzi jest straszne ale też dla niego dobre. Chyba lepiej żeby chłopak odszedł niż żeby miał się tam męczyć i być traktowanym przedmiotowo. Ale EXO bez Kris to nie EXO. Gdy Kris odejdzie to EXO już nigdy nie będzie  takie same. Czy oni czasami nie mówili: "WE ARE ONE. WE ARE EXO!". Jak dla mnie te słowa brzmią teraz trochę nieprawdziwie. Nachodzi mnie taka myśl: "A co jeśli Kris'a zastąpią kim nowym, tak jak zużytą żarówkę". Jest mi smutno chce mi się płakać a SM to najgorsza wytwórnia na świecie. Gdy się dowiedziałam co robili DBSK to już nie lubiłam tej wytwórni, ale teraz to wręcz tej wytwórni nienawidzę. Słyszałam że pozabierali też komórki reszcie chłopków i to podobno w ich imieniu wypisywali te bzdury. Jak było naprawdę to tak dokładnie nie wiadomo ale polecam wam trzy strony. Na pierwszej jest trochę napisane o tej całej sprawie, na drugiej wypowiada się EXO-M, a na trzeciej oświadczenie Kris'a więc zapraszam tu, tu i tu. Jak to powiedziała moja przyjaciółka: "Biedny, mały Kris".


BTL.
Już zwiastuny zrobiły na mnie duże wrażenie, a piosenka jest wspaniała. Od razu mi się spodobała, choreografia też jest fajna, a chłopacy są śliczni. Kto tej piosenki nie słuchał, a teledysku nie widział musi obejrzeć koniecznie.
BTL- Too- G.

MR.MR.
Piosenka i teledysk średnio mi się podobają. Dużo bardziej podobały mi się ich poprzednie piosenki. Piosenka to taka nawet, nawet ale do pierwszej minuty jest nudna, potem się trochę rozkręca, ale jak już mówiłam ich poprzednie piosenki bardziej mi się podobały, ale choreografii nie mam nic do zarzucenia.
MR.MR- Big Man.

GOT7.
W środę pojawił się odcinek Weekly Idol z GOT7 i muszę powiedzieć że bardzo mi się podobał. Nic nie rozumiałam ale razem z nimi się śmiałam. Dodatkowo zauważyłam że Mark ma piękny uśmiech, a ten z czapką (nie pamiętam jak się nazywał) mógłby pracować w reklamach.


INFINITE.
Ostatnio pojawiło się coś jakby zwiastun całej płyty i wszystkich utworów które tam będą, bardzo mi się podobają ale utwór 9 brzmi jakoś znajomo ale nie mogę sobie przypomnieć o jaką piosenkę chodzi.



Dodatkowo pojawiły się filmiki na których widać jak kręcono teledysk.


SMROOKIES.
EXO się być może rozpadnie a SM jak gdyby nigdy nic się nie stało wypuszcza zwiastuny z ich nowymi zespołami. Mam nadzieję że nie będą tak traktowani jak Kris czy DBSK.


13 komentarzy:

  1. Co do sprawy Krisa to lubię EXO ale tutaj pójdę za Krisem. Jako iż jest on moim biasem to oczywiście , że wezmę jego stronę. Bardzo szkoda , że chłopaki nawet nie mogą się sprzeciwić i pójść za Krisem. Wygadują głupoty i mówią to co karze im SM , że w ich wytwórni nic się nie dzieje, Tak jasne nic się nie dzieje,skoro nic by się nie działo to Kris by nie odchodził. A dlaczego odchodzi? Bo traktują tam swoich podopiecznych gorzej niż zwierzęta. Ponoć u Krisa wykryto zapalenie mięśnia sercowego i myślę , że to także jest powodem jego odejścia z grupy zaraz po tym złym traktowaniu.
    Słyszałam , że ponoć Baekhyun się sprzeciwił i chciał iść za Krisem ale dostał za to w twarz...Boże jak tak można?? SM dla mnie od zawsze była , jest i będzie jedną z najgorszych wytwórni i zdania co do tego nie zmienię. Po tym co wyrabiają nie ma mowy abym mówiła o nich dobre zdanie , choć nigdy przenigdy takiego nie powiedziałam. Mam nadzieję ,że Kris będzie szczęśliwy gdy wreszcie uwolni się z sideł SM i będzie po sprawie. Ludzie nawet proszą CL z 2NE1 aby pomogła Krisowi aby dostał sie do YG Entertainment, Szczerze chciałabym tego bo wtedy zobaczyliby , że Kris to chłopak pełen charyzmy i talentu,...talentu ,który już nie będzie należał do tej beznadziejnej wytwórni...z resztą SM stracili bardzo wiele utalentowanych ludzi gdzie teraz zagrzali sobie miejsca w normalnych wytwórniach a takimi przykładami są Sungyeol z INFINITE , Gayoon z 4Minute , Soyeon z T-ARA stamtąd odeszła bo przez nich załamała się psychicznie , Nicole z KARA odeszła , Kahi , Zico z Block B , G.O z MBLAQ , GD z BIGBANG , Gyuri z KARA i naprawdę wiele wiele wiele innych osób...wybili się w branży muzycznej bez pomocy szanownego SM , którzy może i trenują dobrze ale za to traktują jak przedmioty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam że aż tyle osób odeszło z tego okropnego SM. Myślę że fajnie by było gdyby Kris znalazł się w jakiejś normalnej wytwórni.

      Usuń
    2. W sumie to i tak jeszcze nie wszyscy bo Ci , których wymieniłam to dopiero początek a jest jest naprawdę bardzo dużo takich osób gdzie teraz zagrzali miejsca w normalnych wytwórniach.
      Tak również chciałabym aby dołączył do innej wytwórni. Chciałabym przy tym zobaczyć minę SM.

      Usuń
    3. Tak na marginesie, HyunAh, w zeszłym roku doszło do zespolenia Woolim z SM, więc Sungyeol wpadł z deszczu pod rynnę.

      Usuń
  2. Jestem załamana nie wiem czemu ale przejmuje sie tym jak nie wiem co jak napisałaś mi tego SMS"a popłakałam sie cała drogę :( nie wazne co sie stanie ale zawsze będę z krisem <3 ale exo bez niego to nie exo :((((((((

    OdpowiedzUsuń
  3. No to teraz drugi komenatrz XDD
    BTL - kurcze no teasery były bardzo zachęcające i zaostrzały mój apetyt , ale wraz z siostrą i przyjaciółką podzielamy zdanie , że wyszło im to średnio. Nie jest źle ale mogło być lepiej. Brakuje mi tego czegoś , tego poweru i w ogóle. No ale są nowi i dam im szansę , zobaczę co pokażą przy powrocie a przyznam , że naprawdę może być z nich wielka grupa :)
    MR.MR - oj tak tak tak !!!! MR.MR od początku przykuli moją uwagę , muzyką , tańcem , stylem i samymi twarzami bo trzeba przyznać ,że są naprawdę przystojni. Piosenka podoba się mnie jak i zarówno siostrze w 100%. Nic dodać nic ująć , wszystko super pięknie i w ogóle miodzio XD I przyznamy , że to jeden z ich najlepszych comebacków jakie do tej pory mieli , żywa energiczna piosenka , która sprawiła , że jeszcze bardziej zakochuję się w tym zespole <333
    GOT7 - haha ja też nic nie rozumiałam a śmiałam się jak głupia do monitora , bo widząc ich nawet nie muszę rozumieć co mówią i tak mnie rozbawiają XDD
    INFINITE - proszęęę ja chcę już 21 maja!! Nie wiem czy zdołam wytrzymać , i tak jak mówiłam , że Chaser to ich najlepszy comeback tak teraz uważam , że Last Romeo będzie ich najlepszym. Nie mogę się doczekać wraz z siostrą i czekamy z niecierpliwością na comeback chłopaków <333
    Co do SMROOKIES to szczerze jakoś się nimi nie interesuje, Wszystko co z SM mnie nudzi i irytuje. Odkąd Kris odchodzi dosłownie lata mi koło ucha ta wytwórnia i nie obchodzi mnie co tam się dzieje...teraz wiem , że nie są warci żadnej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SMROOKIES interesowałam się do sprawy z Krisem ale jeśli SM wydaje sobie zwiastuny jakby nic się nie stało to mnie to nie obchodzi. 21 maja nie mogę się doczekać. Myślę że to co szykuje INFINITE to będzie coś wspaniałego.

      Usuń
  4. Dziekuje za to co powiedziałaś o SMS"ie do jednej szczególnej osobie ale to była jedyna opcja w spokoju i bez kłótni napisać jej prawdę :) p.s mam dola jak nigdy ale nigdy w zyciu Kris ������������

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku myślałam ze to beka jakas Ze on to przemyśli i nie odejdzie chodźmy przez fanów 2. Te jego tajemnicze posty :( on był dziwny ale teraz mu to do głowy strzeliło a z drugiej strony to troche chamskie zostawiać zespół jakby swoich braci i to jeszcze przed ważnym dla nich koncertem jest mi smutno i wgl wszystko co złe :( mam nadzieje ze przemyśli to na ostatni moment i wróci albo po jakimś czasie nie wyobrażam sobie zeby ktos mogłyby go zastąpić ale i tak nie wazne jak gdzie i czemu ale zawsze będę z nim ... Najgorszy czas w moim zyciu


    P.S panno Julio Alex pani sobie nawet nie wyobraża ile w Krakowie Chińczyków, i Koreańow do zobaczenia w poniedziałek trzymaj sie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wątpię aby Kris zdecydował się wrócić do zespołu i do SM po tym jak złożył przeciwko wytwórni pozew. Nie dość , że teraz traktują go tak jakby co najmniej kogoś zamordował bo niestety taka prawda , to wszyscy widzą , to boję się co to by było gdyby z powrotem wrócił. Gdyby jednak się rozmyślił i zdecydował się cofnąć pozew to mogliby po nim nieźle jechać w wytwórni i nie miałby łatwego życia. Zmieszaliby go z błotem.
    Ja także nie mogę pogodzić się z tym , że mój bias z EXO odchodzi ale jako fanka szanuję jego decyzję i mam nadzieję , że kiedyś gdy cała sprawa ucichnie będę miała okazję zobaczyć go w solowych projektach bądź dołączy do normalnej i porządnej oraz wartej uwagi wytwórni a nie takie beznadziejne SM , które nie jest nic wart...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli odzyskam laptopa to napiszę długi (jak na mnie) komentarz odnośnie Krisa, exo, całej tej Sm-niewoli, bo troszkę śmieszy mnie co piszesz. :)
    Pozdrawiam
    Lee Chang Seon

    OdpowiedzUsuń