wtorek, 27 maja 2014

M.Pire, Boyfriend, VIXX, 2NE1, B2ST, Taeyang, U-KISS, B.A.P.

M.Pire.
Ten zespół polubiłam już na początku wiec się ucieszyłam gdy zobaczyłam że mają nowy teledysk. Spadło to na mnie jak grom z jasnego nieba bo nie nie wiedziałam że wracają. Piosenka bardzo mi się podoba tak samo jest z teledyskiem i choreografią. Pomysłowe jest do że każdy chłopak ma pierścień ze swoim imieniem bądź pseudonimem scenicznym dzięki czemu łatwiej się połapać kto jest kim.
Zwiastun.


M.Pire- Not That Kind of Person


Boyfriend.
Niedawno dowiedziałam się o powrocie tego zespołu. Bardzo się cieszę bo lubię. Ze zwiastuni możemy się dowiedzieć tylko kiedy wrócą i nic więcej. Ten zwiastun żart w podobnym stylu jak teledysk INFINITE (dzięki któremu dowiedzieliśmy się że mieli wrócić w kwietniu). Najważniejsze jest to że wrócą.


VIXX.
Niedawno pojawił się zwiastun, a teledysk wczoraj do piosenki Eternity. Teledysk jest wspaniały a choreografia fantastyczna. Już po zwiastunie było widać że piosenka będzie fajna. Piosenka również jest wspaniała i szybko wpadła mi w ucho.
Zwiastun.

VIXX-Eternity.


2NE1.
Zespół lubię ich wcześniejsze piosenki też lubię ale piosenka Gota Be You jakoś specjalnie mi się nie spodobała ale jest fajna i miło się ją słucha. Dużo bardziej podobało mi się Come Back Home.
2NE1-Gota be you.


B2ST.
Lubię ten zespół i ich piosenki wiec gdy zobaczyłam że mają teledysk do japońskiej piosenki Adrenaline ucieszyłam się. Teledysk mi się podoba głównie dlatego że cały czas tańczą, a taniec jest fantastyczny. Piosenka także jest bardzo fajna i szybko wpada w ucho.
Zwiastun.


B2ST-Adrenaline.


Poza tym za jakiś czas ten zespół powróci. Na razie jest tylko zdjęcie.


Taeyang.
Za niedługo pojawi się nowa płyta członka zespołu Big Bang Taeyanga. Póki co są tylko zdjęcia ale data jest znana.



U-KISS.
Za niedługo powróci także U-KISS ale z nowym członkiem. Nie wiem jak się nazywa a zwiastunu na razie nie ma.


B.A.P.
Za jakiś czas pojawi się ponownie także B.A.P i tak jak w przypadku poprzednich zespołów na razie jest tylko zdjęcie.


W tym poście jest więcej zdjęć i teledysków niż tego co bym chciała powiedzieć ale to dlatego że piszę to od wczoraj, a wczoraj mój komputer niestety zwariował. Więc przepraszam za taki niedokładny i nieskładny post.

3 komentarze: