niedziela, 18 maja 2014

Kris.

Wczoraj w moim poście tylko wspomniałam o Krisie, ale myślę że Kris nie jest osobą która zasługuje tylko na krótkie wspominanie dlatego w tym poście chcę tak bardziej napisać co o tym wszystkim sądzę.
Jak okropną wytwórnią jest SM mogliśmy przekonać się już kilka lat temu przy sprawie z DBSK i Super Junior (ja wtedy nie wiedziałam że coś takiego jak k-pop w ogóle istnieje) więc gdy jakiś czas temu czytałam o tym strasznie się zdziwiłam że coś takiego mogło się zdarzyć. Gdy kilka dni temu siedziałam sobie spokojnie w domku martwiąc się tylko nadchodzącym sprawdzianem nie wiedziałam że taka okropna wytwórnia będzie jeszcze bardziej okropna. EXO to jeden z zespołów na którym SM prawdopodobnie zarabia bardzo dużo kasy (to tylko moje domysły ale chyba tak jest). Jeżeli zarabiają tyle kasy dzięki zespołom to powinni in okazywać chociaż troszkę szacunku, a tu się okazuje że wytwórnia (z pozoru normalna) nie dba o swoich podopiecznych, nie interesuje się ich stanem zdrowia i jeszcze dokłada im roboty jakby dotąd nie mieli jej wystarczająco. W związku z tym co napisałam nie dziwię się Krisowi że wniósł pozew do sądu bo ja jego miejscu nie wytrzymałabym tyle. Może to trochę niefajne w stosunku do kolegów z zespołu ale Kris robi dobrze odchodząc z takiej chorej wytwórni. Wczoraj wieczorem trochę sobie o tej całej sprawie poczytałam i płakać mi się chce jak sobie to przypominam. To co się teraz dzieje w SM jest straszne. Mam nadzieję że Kris zrobi karierę w jakiejś porządnej wytwórni a nie w czymś takim czym jest SM. Myślę że całe EXO długo nie pociągnie w tej wytwórni chociaż źle im nie życzę. Patrząc po tym co się tam dzieje to wytwórni życzę aby zbankrutowała, a zespołom które w niej są kariery w porządnej wytwórni w której nie będą traktowani tak przedmiotowo. Jak na mój rozum to SM traktuje zespoły tylko i wyłącznie jako maszynki do wyrabiania pieniędzy. Przez to wszystko przez cały czas myślę tylko i wyłącznie o Krisie i o tym jakie piekło musiał przejść w tej wytwórni. Mam nadzieję że sprawę w sądzie wygra. Będę za Krisem do końca nawet jeśli nie mogę wyobrazić sobie EXO bez Kris'a. Tak naprawdę to mam głęboką nadzieję że to wszystko okaże się tylko koszmarem z którego się obudzę i okaże się że SM to porządna wytwórnia która dba o zespoły a ich zdrowie stawia ponad wszystko. Mam ochotę słuchać wszystkich piosenek w których śpiewa Kris i oglądać wszystkie teledyski w których był Kris, aby popatrzeć na niego i posłuchać jego głosu. Mam nadzieję że przyszłość Kris'a będzie lepsza od przeszłości.
O tej całej sprawie dowiedziałam się dzięki blogowi Glam Paradise i zapraszam na tego bloga bo autorka informuje czytelników cały czas o tym co się dzieje. Więc jeśli ktoś by chciał poczytać o Krisie to tutaj możee się wszystkiego dowiedzieć.
Jestem za Krisem ale nie jestem w stanie wyobrazić sobie EXO bez niego.




7 komentarzy:

  1. Moj kris ! Zgadzam sie z toba ;( ale bez niego wszystko moze sie posypać ! Najlepiej by było jakby wszyscy z exo odeszli z SM i znaleźli inna wytwórnie Gdzie mogli by byc z krisem za każdym razem kiedy czytam o Krisie płacze bardziej chodz juz bardziej nie moge :/ cudowna notka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ze złożył pozew traktowali go jak gowno i niczym sie nie przejęli mam nadzieje ze trafi lepiej ... Gdybym ja tam była juz połowa tej wytwórni żyła by w strachu

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej dla całego EXO byłoby gdyby poszli w ślady Shinhwa ,którzy wcześniej byli częścią SM lecz oczywiście powodem odejścia całej grupy było złe traktowanie i co? Teraz nie muszą się przejmować ciągłymi sprzeczkami z SM bo założyli własną wytwórnię gdzie radzą sobie dobrze a nawet jeszcze lepiej niż radzili sobie w SM. Wypromowali wiele gwiazd jak TEEN TOP ,którzy dzięki Shinhwa a raczej jednemu z członków tej grupy udało się wybić w na Koreańskiej scenie i to bez pomocy niby tej ''najlepszej'' wytwórni.
    Ja na miejscu Krisa zrobiłabym to samo...w sumie nawet zanim zdecydowałabym się tam pójść chyba musiałabym się porządnie uderzyć w głowę bo za żadne skarby nie chciałabym być tam trainee.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam o tym że Shinhwa byli częścią SM więc dziękuje ci za ta informację i masz racje EXO powinno pójść ich śladami, a do SM nigdy bym nie poszła.

      Usuń
  4. Płacze sobie :( http://youtu.be/G2o9Y_2an9g

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.youtube.com/watch?v=3a0YZXTPhvQ

    OdpowiedzUsuń