piątek, 9 maja 2014

EXO, MR.MR i GOT7.

EXO.
Po tygodniach oczekiwania pojawiły się oficjalne teledyski EXO. Chociaż już pokazywałam tu teledyski i wyrażałam swoją opinię co do nich to były to teledyski nieoficjalne. Wydaje mi się że początek jest trochę inny (wraz z muzyką) niż ten który mogliśmy zobaczyć w nieoficjalnych teledyskach. Ogólnie oficjalne teledyski wydają mi się bardziej żywe i w ogóle jakieś takie lepsze, ale nie wiem czemu. Może to dlatego że gdy w tych nieoficjalnych pod głosiłam maksymalnie muzykę to nie była tak głośna jak w oficjalnych. Poniżej możecie zobaczyć oficjalne teledyski do piosenki "Overdose".



Co do płyty to wszystkie utwory mi się podobają, w obu językach. Nie ma tak piosenki której bym nie lubiła. Jednak moim faworytem jest "Run". Gdy pierwszy raz usłyszałam tą piosenkę to po prostu się w niej zakochałam. Poniżej możecie posłuchać ich albumów.




MR.MR
Zespół MR.MR wydał teledysk do piosenki IT'S YOU. Do tej pory moją ulubioną piosenka tego zespołu było "Do you feel me" ale po tej nowej piosence zmieniam zdanie i teraz mam dwie ulubione piosenki. Co do teledysku to mi się podoba. Tak posklejane różne sceny z różnych występów wyglądają fantastycznie i doskonale pasują do tej wolnej, rytmicznej piosenki. Poniżej możecie zobaczyć teledysk.


GOT7.
Co do GOT7  to chciałam tylko powiedzieć że w następnym tygodniu będziemy mogli ich zobaczyć w Weekly Idol. Lubię ten program (może nie jakoś specjalnie) i cieszę się że GOT7 tam będzie (najbardziej lubię to gdy mieszają im piosenki i muszą tańczyć do odpowiedniego utworu). Poniżej możecie zobaczyć zwiastun.


4 komentarze: