środa, 21 maja 2014

Infinite- Last Romeo.

Po długich tygodniach oczekiwania wreszcie się doczekaliśmy powrotu INFINITE. Jestem bardzo szczęśliwa, zwłaszcza że wrócili w maju,a maj to dla mnie i dla moich przyjaciółek bardzo ważny miesiąc (dlatego że k-pop poznałyśmy właśnie w maju).
Piosenkę usłyszałam już rano jednak teledysk mogłam obejrzeć dopiero gdy wróciłam ze szkoły. Gdy tylko wróciłam ze szkoły włączyłam komputer i byłam zachwycona tym co zobaczyłam. Teledysk był po prostu idealny. Jest trochę mroczny ale nie nie przesadzili z tym. Ich stroje, fryzury i makijaż również mi się podobają, a choreografia jak zwykle jest świetna. Dodatkowym plusem jest to że chłopacy nie mieli kontaktu fizycznego (cielesnego) z tą dziewczyną której zresztą za dużo tam nie nie ma. Muszę również wspomnieć o tym uśmiechu L'a, bo to dodało temu teledyskowi takiego uroku Co do piosenki to już za pierwszym posłuchaniem mi się spodobała. Po zwiastunie myślałam że to będzie spokojniejsza piosenka jednak zostałam mile zaskoczona. W tej piosence jest tak dużo energii i życia. Cały czas ją nucę pod nosem bo jest tak wspaniała. Sungyeol za dużo to do śpiewania nie miał, jak zwykle. Teledysk jest tak fantastyczny jak piosenka.


Przed chwilą skończyłam słuchać ich albumu. Cały album jest fantastyczny choć kilka utworów mogliśmy usłyszeć już wcześniej (chyba dwa). Wszystkie utwory podobają mi się tak samo wiec ulubionego nie mogę wybrać (na razie gdy posłucham go kilka razy to zdanie na pewno zmienię). Fajnie że na tej płycie jest INFINITE F oraz solowy utwór Sunggyu i Woohyun'a. Cały album jest wspaniały i zachęcam wszystkich do posłuchania go.
INFINITE- SEASON 2

7 komentarzy:

  1. Kocham ten telesysk ! Notka cudowna ! Mało jest tam sungjonga a jak juz jest to mi sie śmiać ���� ale go kocham ❤️ L w tym kapeluszu wszystko cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham ten teledysk a L w tym kapeluszu ślicznie wygląda.

      Usuń
  2. Błagam dlaczego oni sprawiają , że my dosłownie umieramy z zachwytu? Specjalnie to robią , ale i tak ich kocham <3
    Piosenka jest mega , mega , mega cudowna! Tak jak wcześniej uważałam , że Chaser to ich najlepszy comeback tak jak wyszło Last Romeo teraz to jest według mnie ich najlepszy comeback , choć powiem Ci , że widziałam podzielone zdania , mało ich było ale były gdzie inni wypowiadali się , że w sumie bez jakiejkolwiek rewelacji , ale co oni tam mogą wiedzieć , mówią tak bo po prostu wiedzą , że ta piosenka jest zbyt dobra i zżera ich zazdrość , że inny zespół nie mógł mieć takiej. Niestety nie da się kopiować INFINITE bo mają swój jedyny i niepowtarzalny styl , nie taki słodki jak inne grupy czy też agresywne lub także jak moja przyjaciółka mówi brudny rap. Mają swój styl i to jest w nich zajebiste (wybacz za słowo ale musiałam XD).
    Teledysk także jest świetny <3
    Tylko szkoda , że zawsze Jong i Yeollie mają tak mało partii do zaśpiewania , a szkoda bo mają piękne głosy i chciałabym aby dostali więcej linijek.
    Ogólnie jestem na 100 a nawet na 1000% na tak!
    I oczywiście będzie super recenzja na moim blogu , bo album jest na mega plus! <3
    Wybacz , że tak zawsze dużo Ci się tutaj rozpisuję , ale taka jestem , że jak zacznę to właściwie nie wiem kiedy mam skończyć ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czytać Twoje komentarze więc nie przeszkadza mi ich długość. Nie mogę zrozumieć jak zdania mogą być podzielone przecież ta piosenka jest niepodważalnie wspaniała. Nie mogę zrozumieć także tego dlaczego Sungjong i Sunyeol mają tak mało do śpiewania, zgadzam się z Tobą w sprawie ich głosów, są piękne.

      Usuń
  3. Obejrzyj to do końca http://youtu.be/y_GSKGFon-I

    OdpowiedzUsuń
  4. DLACZEGO NIE MOGĘ PRZESTAĆ SIĘ ŚMIAĆ ? HAHAHAHAHHA https://www.youtube.com/watch?v=gGrjqNG5axw

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.youtube.com/watch?v=MDVWBDw_xWg

    OdpowiedzUsuń