wtorek, 13 maja 2014

INFINITE, BTL, MR.MR.

Dzisiaj chcę napisać o trzech zespołach które już za niedługo powrócą lub zadebiutują.

INFINITE.
Już w poniedziałek zaczęły się pojawiać zdjęcia, a dziś zwiastun. Powiem wam że jestem zachwycona.
Zwiastun jest wspaniały podoba mi się w 99,9%.  0,1% to ta dziewczyna. Wszystko ładnie, pięknie a tu nagle dziewczyna wyskakuje. Niezła z niej szczęściara. Gdy tylko zobaczyłam że jest zwiastun myślałam że dosłownie umrę. Najpierw ogarnęło mnie niedowierzanie a potem wielka radość. No i obejrzałam. Zapowiada się ciekawie. Muzyka w zwiastunie jest miła dla ucha więc zostaje tylko czekać do tego 21 maja. Jeśli ktoś nie widział poniżej może zobaczyć zwiastun.


Wspomniałam również o zdjęciach. Ogólnie mi się podobają tylko te ich marynarki przypominają mi trochę firanki lub obrus. Ale w tych właśnie marynarkach wyglądają tak trochę jak anioły (moim zdaniem). Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia.













BTL.
Za niedługo zadebiutuje nowy zespół BTL w którego skład wchodzi dziewięciu chłopaków. Są już dwa zwiastuny i muszę powiedzieć że robią na mnie niemałe wrażenie. Myślę że zespół będzie fajny tak jak zwiastuny. Poniżej możecie je zobaczyć.



MR.MR. 
Niedawno mogliśmy podziwiać w zespół w teledysku który składał się z filmów ich występów. Teraz będzie to raczej zwykły teledysk ale zapowiada się bardzo fajnie. Coraz bardziej lubię ten zespół. Poniżej zwiastun do piosenki Big Man.


Nie wiem jak wy ale ja już nie mogę doczekać się tych powrotów i debiutu.

9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie na dzisiaj to za dużo! Tyle wspaniałych teaserów przez ,które prawie zemdlałam XD
    I teraz co do pierwszego : INFINITE tak tak tak , zawsze jestem na tak! To jedna z moich ulubionych grup w K-Popie i zawsze wszystko od nich robi na mnie naprawdę ogromne wrażenie. Uwielbiam ten głos Gyu w tle , tylko ugh ta dziewczyna masz rację..XD A tak napiszę taką ciekawostkę , że nazywa się ona Mijoo i ma być w zespole żeńskim w Woollim , który powstanie w tym roku :)
    BTL - również bardzo gorąco czekam i mam zaostrzony apetyt! Uwielbiam takie klimaty i czekam na 15 maja <3
    MR.MR - także jestem baaardzo szczęśliwa , że będzie nowa piosenka , nie mogę się doczekać bo pokochałam ich odkąd wydali Do You Feel Me <3
    Jednym słowem jak na dzisiaj za dużo i czuję , że trzeba będzie mnie kiedyś naprawdę ocucić bo mogę tego wszystkiego nie wytrzymać XD Z resztą już mam małe omdlenie z powodu zdjęć teaserowych do japońskiego debiutu BTS tak więc...cztery zespoły mnie dzisiaj powaliły na kolana <33
    Jeśli chciałabyś zobaczyć to pod spodem są linki do ich zdjęć ^^ :
    1.http://data3.whicdn.com/images/115800336/large.png
    2.http://data2.whicdn.com/images/115800141/large.png

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna notka

    P.s pamiętasz to http://youtu.be/jwKZMcVmKcQ

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje życie straciło sens :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje życie straciło sens :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje życie straciło sens :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiłam juz ze moje życie bez Kris'a nie ma sensu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.youtube.com/watch?v=bsxHfpU2KQY obejrzyj sobie to http://www.youtube.com/watch?v=_kA4wF9Zpdw

    OdpowiedzUsuń