piątek, 27 września 2013

INFINITE "Request" MV


Tak jak myślałam piosenka jest fantastyczna. Nie, fantastyczna to za mało powiedziana. Choć nie lubię używać takich słów teraz go użyję ta piosenka jest po prostu zajebista. A teledysk równie piękny. Drażnią mnie w nim tylko dwie rzeczy. Po pierwsze według mnie za dużo jest pokazanych telefonów przez co wygląda to trochę jak reklama. Po drugie to ta dziewczyna. Czy zawsze w najfajniejszych piosenkach musi być dziewczyna? Nie powiem ładna to ona jest ale musi tam być? Jest także kilka rzeczy które mi się szczególnie spodobały. Po pierwsze zegarki. Ile ja bym dała żeby mieć taki zegarek a najlepiej żeby był zdjęty wprost z ręki jednego z chłopaków. Po drugie rowery. Są fantastyczne najfajniejsze są w nich te świecące kółka. Ile ja bym dała żeby przejechać na takim rowerze najlepiej z jednym z chłopaków. Po trzecie choreografia. Jak zwykle wspaniała. Ogólnie to cały teledysk jest fantastyczny i w ogóle taki że brakuje słów by to opisać. Piosenka bardzo fajna. Wpada w ucho jest bardzo przyjemna i kojarzy mi się z latem. A INFINITE wygląda tak że brak mi słów. Oni są tacy przystojni, perfekcyjni są tak doskonale doskonali że mogła bym się na nich patrzeć całymi godzinami i by mi się nigdy nie znudziło tak samo jak piosenka której słucham na okrągło i teledysk który cały czas oglądam. Podsumowując lepszego teledysku nie można było sobie wyobrazić. Chciałabym jakoś bardziej wyrazić swoje uczucia do tego zespołu, piosenki i w ogóle do tego wszystkiego ale brakuje mi słów. Wszystko jest tak perfekcyjnie perfekcyjne. Kocham ten teledysk, tą piosenkę i całe INFINITE. A dla tych co jeszcze nie widzieli teledysku oto on.

2 komentarze:

  1. To MV nie wygląda jak reklama - to JEST reklama. Sam tytuł "Request" to nie tylko żądanie, ale także zapotrzebowanie.
    Już po nazwie bloga wywnioskowałam, że niezłe z Was Inspirits :D
    Ciekawa jestem czy czytałyście już relację z koncertu Infinite jednej z dziewczyn na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czytałyśmy relację tej dziewczyny i strasznie jej zazdrościmy. Spotkać ich to nasze największe marzenie zaraz po wyjeździe do Korei.

      Usuń