sobota, 28 grudnia 2013

Boys Over Flowers.

Jest to czwarta drama jaką obejrzałam i mimo tego iż była najdłuższa obejrzałam ją w bardzo krótkim czasie. Muszę przyznać że to jedna z moich ulubionych dram.

Geum Jan- Di (Go Hye- Sun) pochodzi z ubogiej rodziny, a jej rodzice prowadzą pralnię. Pewnego dnia ma dostarczyć zamówienie do szkoły do której chodzą tylko dzieci wysoko postawionych osób. Szkołą rządzi F4 jest to grupa 4 najbogatszych chłopaków w szkole. W skład F4 wchodzą Woo- Bin (Kim Joon- Song) którego ojciec jest szefem mafi (chyba), So Yee- Jung (Kim Bum) utalentowany młody garncarz, Yoon Ji- Hoo ( Kim Hyun- Joong)  był synem lub wnukiem prezydenta (teraz dokładnie nie pamiętam kim był) i Goo Joon Pyo (Lee Min- Ho) czyli dziedzic największej sieci firm w całej Korei Shin Hwa jednocześnie jest przywódcą F4. Jeśli ktoś dostanie od nich czerwoną kartkę jest prześladowany przez całą szkołę. Chłopak do którego główna bohaterka ma dostarczyć zamówienie jest właśnie prześladowany przez szkołę i zamierza popełnić samobójstwo. Dziewczyna go ratuje i w zamian za to zostaje przyjęta do tej szkoły. Gdy jej przyjaciółka naraża się przywódcy F4 ona staje w jej obronie przez co sama staje się celem F4. Joon Pyo dziwi się gdy dziewczyna przetrwała w szkole dłużej niż inni prześladowani uczniowie. Zaczyna się zakochiwać w Geum Jan- Di  lecz nie wie że jego przyjaciel Yoon Ji- Hoo również jest zauroczony nową uczennicą. Geun Jan- Di również zaczyna się zakochiwać w przywódcy F4 lecz by być razem muszą pokonać wiele przeszkód ponieważ nie wszyscy chcą by byli razem.
Obejrzałam tą dramę i bardzo mi się spodobała. Chociaż aktor Lee Min- Hoo na początku nie przypadł mi do gustu potem się do niego przekonałam. Fantastyczny wątek miłosny, przyjaciele na których można zawsze liczyć i piosenki które pasują do tej dramy fantastycznie się łączą i tworzą coś wspaniałego.

Jak zawsze będzie teraz trochę zdjęć.




























Teraz kilka piosenek pochodzących z tej dramy.

T- Max- Paradise.


Someday- Do you know



Kim Yoo Kyung- Starlight Tears.



SS501- Because I'm Stupid.



SHINee- Stand By Me.




Jest to jedna z moich ulubionych dram i z pewnością jeszcze nie raz ją obejrzę. Jest wspaniała i ma to co powinna mieć doskonała drama czyli dobre zakończenie.

2 komentarze:

  1. Twój blog jest wspanialy tez lubie INFINITE a z chlopaków Dong Woo , Przeczytaam calego twojego BLOGA i jest bardzo ciekawy No już nic nie mam do powiedzenia w mojej kwesti sorki za bledy ..Pozdrawiam :):):) Będę odwiedzać twojego bloga jak najczęściej :):)

    OdpowiedzUsuń