piątek, 27 grudnia 2013

K-POP Extreme Survival.

K-POP Extreme Survival to moja trzecia drama jaką obejrzałam i obejrzałam ją na wakacjach tak jak i poprzednie. Mnie ta drama jakoś specjalnie nie powaliła mimo iż przypomina You're Beautiful. Mimo wszystko jest ciekawa i warta polecenia. Występuje pod różnymi tytułami lecz ja oglądałam ją pod takim jak podano wyżej. Ja ją oglądałam na viki.com i na katen-viki.cba.pl.

Ji Seung Yeon (Go Eun Ah) to dziewczyna któa pragnie zostać gwiazdą hip- hopu. Rodzice wysyłają ją do muzycznej szkoły w Anglii lecz nie udaje jej się zdać egzaminu (ponieważ zagrała klasyczny utwór w nowszej wersji) więc wraca do Korei. Tam dowiaduje się że jej przyjaciel został zaproszony na przesłuchanie do słynnego k-popowego zespołu M2. Gdy jej przyjaciel nie zostaje przyjęty jest kompletnie załamany lecz zostaje ogłoszony drugie przesłuchanie do tego zespołu ponieważ wyniki przesłuchania zostają ujawnione i fani się zbuntowani. Ogólnie to chodzi o to że z tego zespołu M2 ma zostać wyrzuconych 4 członków którzy mają zostać zastąpieni nowymi. Główna bohaterka zostaje uznana za chłopaka i tak jak jej przyjaciel zostaje przyjęta do zespołu. Dawni członkowie zespołu nie są zadowoleni faktem iż mają zostać wymienieni na "nowszy model" więc bez przerwy "podkładają kłody pod nogi" nowicjuszom. Do tego dochodzi wątek miłosny głównej bohaterki i lidera zespołu M2. Na początku jednak nie wszystko idzie dobrze ponieważ już w samolocie do Korei poznała swoją przyszłą miłość i to w niezbyt miłych okolicznościach. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze to że wujek  Ji Seung Yeon jest wysoko postawioną osobą w branży muzycznej (jest chyba dyrektorem wytwórni do której należ M2).
Według mnie to fajna drama która jednak posiada kilka minusów. Zbyt uboga ścieżka dźwiękowa, aktorzy też mi jakoś specjalnie nie pod pasowali (być może dlatego że urodą to oni nie grzeszą , według mnie) i do tego zakończenie kompletnie mnie zawiodło. Koniec nie pokazuje czy bohaterom udało się odnieść sukces ( nie wiem czy to prawda ale podobno miało być trochę więcej odcinków, ale ze względu na słabą oglądalność tak to zakończono).
Dodatkowo plusem tej dramy jest to że gościnnie wystąpił tu zespół MBLAQ (to dzięki tej dramie poznałam ten zespół) i na początku została użyta ich piosenka.

Pokaże tu kilka zdjęć.











Piosenka MBLAQ która została użyta w tej dramie.

This is War.



I piosenka M2 Junior (piosenka bardzo mi się spodobała).

Stand Up



Moją opinie na temat tej dramy znacie, a ja chcę poznać wasze zdanie więc będę wdzięczna jeśli napiszecie co wy o niej sądzicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz