wtorek, 31 grudnia 2013

Szczęśliwego Nowego Roku!

Za nie całą godzinę skończy się ten rok i zacznie nowy 2014. Czy będzie lepszy? Nie wiadomo lecz miejmy nadzieję że tak.
Zawsze na koniec roku wszyscy robią jakieś listy i podsumowania. Bardzo chętnie zrobiłabym coś takiego ale nie znam jeszcze zbyt dobrze wszystkich k-popowych zespołów więc jako osoba bez doświadczenia nie powinnam się wyrażać na ten temat.
Jak wam minął ten rok? Był dobry czy zły?Co do mnie mogłoby być lepiej, ale biorąc pod uwagę to że w tym roku poznałam k-pop (to jedna z najlepszych rzeczy jaka mi się przydarzyła w życiu) to mogłabym ten rok ocenić wyżej.
Ten post jakoś mi nie wyszedł, ale na koniec chcę wam złożyć życzenia noworoczne.
Życzę wam zdrowia, szczęścia, pomyślności, uśmiechu, spełnienia marzeń i oby następny rok był lepszy od poprzedniego. oraz aby wasze noworoczne postanowienia się spełniły, a właśnie macie już jakieś postanowienia noworoczne, bo ja nie poza tym zawsze jak sobie coś obiecam to nie mogę w tym wytrwać :(
Mam nadzieję że to co wam się w poprzednim roku nie udało uda się w tym. Wierzę że wszystko w waszym życiu potoczy się lepiej bo kieruje te życzenia z głębi serca.
HAPPY NEW YEAR!
A właśnie wiecie że Woohyun złożył życzenia noworoczne na Twitterze? Bardzo miło z jego strony. Więc jeszcze raz wszystkiego najlepszego i miłej zabawy w ostatnich minutach tego roku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz