niedziela, 5 stycznia 2014

Japońskie dramy.

Witam wszystkich w Nowym Roku.
Posty o dramach dodaję już od pewnego czasu i dodaję je zgodnie z kolejnością w jakiej je oglądałam. Dziś chcę napisać o trzech następnych dramach jakie oglądałam tym razem są to dramy japońskie. Dotychczas obejrzałam 3 japońskie dramy.

Hana Yori Dango.
Koreańska drama Boys Over Flowers powstała właśnie na podstawie tej dramy. Historia ta sama co w koreańskiej wersji tylko postacie inaczej się nazywają, niektóre postacie robią co innego niż w tej koreańskiej wersji, wydarzenia są ułożone w innej kolejności i troszkę ogółem się różni.Obejrzałam ją bo chciałam zobaczyć czym różni się ta wersja od koreańskiej. Bardzo fajna drama która mi się bardzo spodobała i warto ją obejrzeć chociażby dla samego porównania. Składa się z dwóch sezonów i filmu. I tutaj mam pytanie dla wszystkich którzy już oglądali tą dramę. Czy Hanazawa Rui został księdzem, kapłanem lub jakimś duchownym? Pytam się bo nie zrozumiałam końcówki. Tak w ogóle to serdecznie polecam obejrzenie tej dramy i choć różni się od koreańskiej wcale nie jest gorsza.
Teraz będzie króciutki opis tej dramy. Biedna dziewczyna za dobre wyniki w nauce otrzymuje stypendium i ma możliwość uczenia się w szkole, w której uczą się tylko dzieci najbogatszych ludzi.
Dodatkowo taka ciekawostka: Myungsoo (L z Infinite) chciałby zagrać w dramie rolę podobną do Hanazawy Ruiego (chyba źle odmieniłam w razie błędu proszę o poprawienie mnie).

Perfect Girl Evolution.
Pewna kobieta pozwala mieszkać czterem chłopakom w jej domu. Oczywiście płacą co miesiąc tej kobiecie, ale dobrze im się razem żyje a dodatkowo muszą zajmować się jej synem ale to także nie stanowi dla nich problemu. W końcu zaczynają mieć problemy finansowe lecz "ciocia" (tak nazywają kobietę u której mieszkają) proponuje im pewien układ. Będą mogli mieszkać u niej za darmo pod warunkiem że przemienią jej siostrzenicę w prawdziwą damę lecz chłopacy nie spodziewali się że zadanie będzie tak trudne. Dziewczyna wygląda jakby dopiero co wyszła z horroru (np. śpi w trumnie) dodatkowo ta czwórka chłopaków wydaje jej się bardzo "olśniewająca" .
Drama bardzo mi się podobała. Gdybym w skrócie miała ją opisać brzmiało by to tak: krótka i ciekawa.


Ouran High School Host Club.
Zwykła dziewczyna za wybitne osiągnięcia w nauce otrzymuje stypendium i zaczyna chodzić do prestiżowej szkoły. Lecz już pierwszego dnia wpada w tarapaty tłukąc cenną wazę. By spłacić cały dług dołącza do klubu hostów. Każdy jego członek się różni a mimo to tworzą zgrany zespół.
Ciekawa drama w której widać prawdziwą przyjaźń i to jak przyjaciele umieją sobie pomagać. Do tego dochodzi także wątek miłosny.  Bardzo mi się podobała chociaż czasem nie mogłam się nadziwić jaka głupia jest w niektórych momentach. Miło spędziłam 5 godzin przed komputerem (tyle zajęło mi obejrzenie całej dramy), ale w wakacje nie zaszkodzi robienie takich rzeczy.


Mam nadzieję że wystarczająco was zachęciłam do obejrzenia tych dram i że będzie się dobrze bawić oglądając je. Wszystkie te dramy oglądałam na love-drama.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz