poniedziałek, 13 stycznia 2014

B1A4 - Lonely

Na pewno każda BANA z niecierpliwością wyczekiwała nowego teledysku B1A4. Troszkę trzeba było poczekać, ale było warto. Nie wiem jak wam, ale mi piosenka bardzo się spodobała. Piosenka wspaniale mówi o tym jak chłopak chciałby być z dziewczyną lecz tej dziewczyny już nie ma więc jest samotny. Piosenka rytmiczna, spokojna i miła dla ucha.Co do teledysku to też bardzo mi się spodobał. Zimowa atmosfera wspaniale pasuje do pory roku i nam u których jeszcze nie ma śniegu daje namiastkę tego co być może będzie. Chłopacy na jasnym tle wspaniale się prezentowali i jestem pewna że nawet gdyby tło było ciemne też by się wspaniale prezentowali. Wystylizowani też byli fantastycznie. Już wiem że ta piosenka trafiła do grona moich ulubionych. Tej piosenki mogę słuchać cały czas. Fantastyczna piosenka, fantastycznych chłopaków z fantastycznymi głosami to wszystko co mi do szczęścia potrzeba.
A wam jak się podoba piosenka wraz z teledyskiem? Zgadzacie się ze mną czy też macie zupełnie odmienne zdanie? Mam nadzieję że z miłą chęcią słuchacie tej piosenki. A dla tych którzy jeszcze jej nie widzieli teledysk poniżej.


3 komentarze:

  1. Tak tak tak to jest coś na co czekałam i to baaardzo długo i tak było warto <333 Jestem bardzo zadowolona z comebacku B1A4. Piosenka jest cudowna i wiedziałam , że taka będzie bo w końcu to B1A4 a oni nigdy mnie nie zawiedli żadną swoją comebackową piosenką. Chciałabym aby wygrali jakiś program muzyczny bo zasługują na to i to bardzo^^
    Czy mogę się o coś zapytać? Jeśli oczywiście jest taka możliwość to czy mogłabyś zrobić tak abym mogła dodać się jako obserwator twojego bloga? Naprawdę bardzo mi się podoba i chciałabym należeć tutaj jako obserwator...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym co napisałaś i dziękuje ci za takie miłe słowa, a co do obserwacji to wydaje mi się że tylko mogę dodać taki gadżet.

      Usuń
    2. Tak właśnie o ten gadżet mi chodziło ^^ Twój blog jest naprawdę świetny i bardzo chciałabym tutaj być jako jego obserwator :3

      Usuń