sobota, 18 stycznia 2014

Infinite kiedyś i dziś.

Na wielu blogach są zamieszczane zdjęcia naszych k-popowych idoli za czasów gdy byli dziećmi i teraz. Ja postanowiłam zrobić coś podobnego. Zamieszczę zdjęcia z czasów kiedy został wydany ich pierwszy album i teraz. Trochę się zmieni, ale najczęściej to zmieniają oni fryzury. Do napisania tego posta namówiła mnie siostra (czasem posiadanie rodzeństwa nie jest takie złe).

SungKyu.

Kiedyś.


I teraz.



DongWoo.

Kiedyś.



I teraz.



WooHyun.

Kiedyś.




I teraz.



Hoya.

Dawno temu.



Obecnie tak wygląda.


SungYeol.

Za czasów pierwszego albumu.



I w 2014 roku.


L.

Tak wyglądał kilka lat temu.











I w tym roku.


SungJong.

Tak wyglądał prawie cztery lata temu.










I teraz.



Nie wyszło mi to zbyt estetycznie, ale jest. Według was dużo się zmienili czy też nie? Lepiej wyglądali gdy debiutowali czy teraz?

2 komentarze:

  1. O jejku właśnie jestem w trakcie tworzenia takiego samego postu tyle , że z udziałem także innych K-Popowych idoli (włącznie właśnie z INFINITE) :)
    Jak dla mnie to najmniej zmienił się chyba L. No może tylko zmiana fryzur to u niego widać a poza tym...wciąż ten sam Myungsoo.
    Zaś najwięcej według mnie zmienił się Sungyeol. Wydaje mi się , że teraz wygląda o wiele lepiej niż kiedyś i uważam , że jest bardziej męski ;P
    Również Sungjong , który ze słodkiego maknae zmienił się w naprawdę przystojnego i bardziej poważniejszego faceta niż był kiedyś ;P
    I jeśli chodzi o odpowiedź na pytanie to tak teraz wyglądają o wieeele lepiej (z resztą ja jako szalona fanka INFINITE kocham ich jak wyglądali przed debiutem i w trakcie debiutu oraz po debiucie i jeszcze dalej) ;PPP <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą co do tego jak się pozmieniali. Faktycznie Sungjong wygląda teraz bardziej na faceta niż wcześniej.

      Usuń