środa, 9 lipca 2014

Comebacki i debiuty 2.

Dziś znowu mam zamiar napisać o zespołach które powróciły lub zadebiutowały. Będzie także trochę o dwóch wokalistach. Tak jak poprzednim razem tak i teraz mam zamiar napisać także o tym co wydarzyło się dość dawno.
f(x).
Lubię ten zespół więc się ucieszyłam na wieść o ich comebacku. Przesłuchałam piosenkę, obejrzałam teledysk i mam mieszane uczucia co do tego co zobaczyłam i usłyszałam. Zbytnio to mi się ta piosenka nie podoba ale nie jest to tak że tą piosenkę lubię. Myślę że jeśli jeszcze kilka razy przesłucham piosenkę to ostatecznie się zdecyduję czy ją lubię czy nie. Z teledyskiem jest tak samo jak z piosenką czyli nie mogę się jeszcze zdecydować.


Jung Joon Young.
Piosenkę "Teenager" tego wokalisty usłyszałam dopiero gdy zobaczyłam że są polskie napisy. Nie wiem dlaczego wcześniej nie natknęłam się na tego wokalistę bo jest on fenomenalny. Jego głos jest wspaniały, a piosenka bardzo mi się spodobała. Bardzo to mało powiedziane. Ja wręcz kocham tą piosenkę, mogłabym jej słuchać cały dzień.


100%
Ten zespół też bardzo lubię więc to logiczne że gdy usłyszałam o comebacku się ucieszyłam. Tak jak podejrzewałam piosenka jest radosna i pełna życia. W dzień w który wyszedł teledysk nuciłam refren cały czas, chociaż dzięki mojej siostrze cały czas słyszę "niga je pudla". Teledysk mi się podoba tylko trochę denerwuje mnie zachowanie tej dziewczyny na końcu.


LU:KUS.
Piosenka tego zespołu podobała mi się jednak nie wywarła na mnie wielkiego wrażenia. Teledysk mi się podoba, taniec też jest całkiem fajny.


B.I.G.
Ten zespół zaciekawił mnie gdy tylko zaczęły wychodzić zwiastuny. Piosenka podoba mi się tak bardzo że nie jestem w stanie opisać tego słowami. Koreańskiego nie znam ale dzięki komentarzom pod piosenką dowiedziałam się że śpiewają o swoim kraju. Gdy drugi raz posłuchałam to zaczęłam wyłapywać słowa związane z Koreą. Podobało mi się to że śpiewali w różnych językach (jeżeli mówienie "Dzień dobry" w różnych językach można zaliczyć do śpiewania), a nie ograniczali się tylko do koreańskiego i angielskiego. Myślę że piosenka dużo bardziej podobałaby mi się gdyby było tam "Dzień dobry" po polsku, niestety po polsku nie ma.. Teledysk bardzo mi się podoba, tak samo jest z tańcem. Już zdążyłam pokochać ten zespół.


NU'EST.
Jest to jeden z wielu zespołów które bardzo lubię. Piosenka według mnie jest fantastyczna, fenomenalna i wspaniała zarazem.. Teledysk jest trochę dziwny (według mnie), ale podoba mi się. Ogólnie całość bardzo mi się podoba. Na początku nie poznałam Ren'a w tych ciemnych włosach ale do twarzy mu w nich.


BTS.
Pojawił się teledysk do japońskiej wersji piosenki "Boy In Luv". Być może dlatego że w japońskiej wersji jest więcej tańca, a może dlatego że nie ma tam dziewczyny ta wersja podoba mi się bardziej od koreańskiej.


Henry.
W tym miesiącu ma powrócić jeden z członków Super Junior-M. Tą osobą jest Henry. "Trap" bardzo mi się podoba więc mam nadzieję że w tym roku będzie coś tak samo fantastycznego. Zwiastuny mi się podobają więc myślę że z teledyskiem i płytą będzie tak samo. Być może Henry zagra na skrzypcach.




Say Yes.
Tą piosenkę również poznałam dzięki temu że pojawiły się do niej polskie napisy. Zobaczyłam, posłuchałam i spodobała mi się. Sam zespół też wygląda na fajny.


B1A4.
B1A4 za niedługo powracają więc zaczęły pojawiać się zwiastuny. Zwiastuny mi się podobają. Myślę że piosenka będzie radosna, słoneczna i będzie kojarzyć się z latem i wakacjami.





Z debiutujących zespołów najbardziej podoba mi się B.I.G. Ulubionego comebacku nie umiem wybrać.

2 komentarze:

  1. Szczerze to f(x) straasznie to zepsuły. Zdjęcia teaserowe były ciekawe , interesujące , miały to coś w sobie co można było nazwać perfekcją , dobrym pomysłem...ale czar prysnął gdy tylko wyszła piosenka. Totalnie się zawiodłam i choć f(x) lubię to naprawdę ten comeback akurat jest chyba jednym z ich najgorszych. Refren jest okropny O-K-R-O-P-N-Y. Nie da się go w ogóle słuchać , nie pasuje do piosenki. Zwrotki owszem wciągają , ale nie refren , który jest katorgą dla moich uszu. Album również nie zachwyca i osobiście uważam , że jedyną piosenką , którą mogę posłuchać z albumu to Butterlfy i to ona powinna promować nową płytę dziewczyn. Niestety ale tym razem powrót baardzo zepsuły...
    100% - już samo to , że ich uwielbiam sprawia , że nie muszę więcej mówić <3
    B.I.G omomom proszę czekałam na to caaały czas. Zakochałam się w nich od pierwszego teaseru a piosenka jest idealna i jak najbardziej w moim stylu <3
    NU'EST także przypadli mi do gustu. Album również udany jak i ich comeback.
    Kyaaa BTS <333 Omo moje chłopaki raany jak można być tak cudownym i utalentowanym? PV do Japońskiej wersji bardzo mi się podoba i haha też się cieszyłam , że nie było tam dziewczyny XDD
    No i czekam na B1A4 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem wspomnę tylko o comebackach, które słyszałam xD

    1. Moje ukochane Nu'est w końcu wróciło i nie zawiodło mnie jak zwykle :] Wszystko podoba mi się od piosenki po taniec i teledysk równie mocno :] Liczę na to, że tym razem wygrają choć jeden Music Bank, bo zasłużyli na to już dawno, a za każdym razem są pomijani i niedoceniani, a to jest nie fair :c

    2. Henry również mi się podoba xD Ta piosenka przypomina mi rytmy disco polo, którego nie lubię, ale mimo to jest super :D

    3. Co do BTS to nie słyszałam o ich japońskim 'Boy in luv' :O a również ich uwielbiam, chyba specjalnie dla nich pójdę na kompa do kuzyna, by ich oblookać xD

    A co do f(x) to wybaczcie, ale nie przepadam za nimi, bo żadna ich piosenka mi się nie podoba i nie rozumiem zachwytów nad nimi, więc ich nawet nie bd słuchać xp

    No i B1A4 jeszcze muszę przesłuchać, bo też są cudni xD Ale to jak skoczę oblookać BTS u kuzyna xD

    OdpowiedzUsuń