środa, 16 lipca 2014

Comebacki i debiuty 3.

Znów (po raz trzeci) mam zamiar napisać o powrotach i debiutach które mi się spodobały.
LEGEND.
Piosenka tego zespołu "Left Out" bardzo mi spodobała, tak jak i zespół. Głos każdego z chłopaków w tym zespole jest fantastyczny. Piosenka szybko wpada w ucho i jest rytmiczna. Teledysk i taniec również mi się spodobały. Polubiłam ten zespół od początku.


Kim Hyun Joong.
Lubię tego wokalistę i cieszyłam się gdy zobaczyłam że ma nowy teledysk, bo się tego nie spodziewałam. Piosenka podoba mi się tak jak teledysk. Bardzo kojarzy mi się z latem i wakacjami.


Henry.
Piosenka Henr'ego "Fantasic" jest fantastyczna. Spodobało mi się to że wokalista zagrał na skrzypcach. W poprzednim roku grał na fortepianie, w tym na skrzypcach. Być może przy następnym comebacku znów będzie na czymś grać. Piosenka podoba mi się, a taniec jest wspaniały. Choć teledysk jest trochę dziwny to podoba mi się. Teledysk (zwłaszcza Henry z tymi skrzypcami w tym teledysku) kojarzy mi się z Matrix'em. Całego albumu jeszcze nie przesłuchałam ale mam zamiar wiedząc że są tam piosenki z członkami innych zespołów np. Hoyą z INFINITE.


B1A4.
Gdy pojawiał się każdy następny zwiastun byłam pewna że w teledysku będzie zbyt dużo różnych rzeczy. Gdy zobaczyłam teledysk zobaczyłam że wszystko co zostało przedstawione w zwiastunach tworzy sensowną historię. Teledysk jest wesoły i kojarzy mi się z latem i wakacjami. Piosenka bardzo mi się podoba jednak nie mogę przyzwyczaić się do Sandeula w tym blondzie. Jinyoung'owi ładnie w blondzie ale według mnie w ciemnych włosach mu ładniej tak jak Sandeul'owi.





J-Min.
Bardzo podobała mi się jak ta wokalistka śpiewała piosenkę do dramy "For You In Full Blossom" więc postanowiłam posłuchać piosenki "Shine". Piosenka spodobała mi się tak jak teledysk.


INFINITE.
Po pierwsze w internecie można zobaczyć teledysk do japońskiej wersji "Last Romeo". Co prawda nieoficjalnie  ale można obejrzeć i posłuchać. Nic się oczywiście nie zmieniło oprócz języka w którym śpiewają.


Po drugie INFINITE powraca.
Na samym początku zobaczyłam ten filmik.


Potem zobaczyłam wspaniałe zdjęcie. Gdy je zobaczyłam byłam pewna że to co będziemy mogli obejrzeć w następny wtorek będzie wspaniałe tak jak wszystkie poprzednie piosenki i teledyski. Na zdjęciu wyraźnie widać datę comebacku.


Wczoraj natomiast pojawił się zwiastun. Zwiastun obejrzałam kilka razy nim się otrząsnęłam z szoku. Wiem że piosenka i teledysk na pewno będzie wspaniały ale nasunęło mi się dużo pytań. Po pierwsze to po co Sungjong'owi parasolka? Po drugie co za matoł wymyślił Dongwoo fryzurę? Fryzura Dongwoo nie podoba mi się nawet troszkę. Jest po prostu okropna. Fryzurę Sunggyu  jeszcze jakoś prze bolę ale fryzury Dongwoo chyba nigdy nie wybaczę. Z fryzurą u Sungjong'a też zaszaleli (chodzi mi o tą fryzurę którą możemy zobaczyć na koniec zwiastuna). Co do reszty zespołu nie mam zastrzeżeń bo wyglądają fenomenalnie. Myślę że w teledysku albo będą się bić, albo będzie już po bójce. Ten kawałek piosenki w zwiastunie podoba mi się i jeśli cała piosenka taka będzie to, będzie fajnie. Nie mogę się doczekać wtorku.


Te comebacki które opisałam podobają mi się,a INFINITE nie mogę się doczekać.

2 komentarze:

  1. Omo no to zabieram się za komentowanie! XD
    LEGEND - tak jak i Tobie mnie również przypadła do gustu piosenka oraz jestem zaczarowana członkami tego zespołu. Jako debiut wydaje mi się , że zaczęli bardzo dobrze. Piosenki słucha się świetnie , wpada w ucho , niesamowita melodia oraz klimat sprawiają ,że aż nie można nie kochać tej piosenki. Jestem jak najbardziej na tak.
    Kim Hyun Joong - nie jest źle , ale przyznam , że wolę tego wokalistę w bardziej ''wojowniczych'' klimatach jak na przykład zeszłoroczny comeback z 'Unbreakable' czy także jego piosenka 'Break Down' , które aż uzależniają. 'Beauty Beauty' nie jest zła , ale nie czuję jej tak jak poprzednich jego piosenek.
    Henry - omomom Henry oczywiście bardzo mi się spodobał jego powrót. Piosenka jest o wiele wiele lepsza niż 'Trap'. Ten klimat , ten różnorodny styl tutaj , te skrzypce i w ogóle idealnie pasują do piosenki. Wydaje mi się , że solowa kariera Henry'ego to jak na razie jedyna i najlepsza decyzja SM. Dobrze , że pozwolili mu pokazać co ma do zaoferowania a ma naprawdę wiele bo jest niezwykle utalentowany i kibicuję mu w przyszłości! ^ ^
    B1A4 - haha teledysk mnie powalił XD Wiedziałam , że będzie z nutką humorystycznych wątków i się nie pomyliłam. Utwór jest idealny na wakacyjne gorące dni i polecam go każdemu bo naprawdę warto przesłuchać.
    J-Min - no nareszcie pokazała na co ją stać. Jej wokal nareszcie jest taki jaki powinien być i jestem szczęśliwa , że mogła pokazać swoje umiejętności wokalne w tym debiucie. Jednym słowem podoba mi się i to bardzo no i kocham takie klimaty.
    INFINITE - jako iż to jedna z moich ulubionych męskich grup nie mogę się doczekać powrotu. Ich piosenki nigdy przenigdy mnie nie zawiodły , zawsze słuchałam ich z wielką radością na twarzy , są takie inne niż wszystkie piosenki , mają coś w sobie charakterystycznego co sprawia , że się wyróżniają i przez to chłopaki mają zawsze udane comebacki. Omo ja już chcę 22 i moich chłopaków , tu i teraz! XDD <3

    No i jeszcze chciałam wspomnieć , że warto zwrócić uwagę na piosenkę Girl's Day -Darling , którą niedawno wydały. Jest naprawdę świetna i bardzo Ci ją polecam ^ ^ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak jak Tobie bardziej podobały się poprzednie piosenki Kim Hyun Joong'a. Piosenka Girl's Day bardzo mi się spodobała. Przywodzi na myśl wakacje i lato a takie piosenki o tej porze roku lubię najbardziej.

      Usuń