wtorek, 1 lipca 2014

Comebacki i debiuty.

Dość długo nic nie napisałam ale znalazłam jedną bardzo ciekawą dramę, potem drugą do tego nowe piosenki i tak jakoś wyszło że nic nie napisałam. W tym poście nie będę pisać że ten zespół powrócił a tamten dopiero powróci. Napiszę tylko o tym co mnie zaciekawiło lub było po prostu fajne. Niektóre piosenki będą miały nawet miesiąc ale podobały mi się.
Taeyang.
Po piosence "Eyes, Nose, Lips" pojawił się teledysk do piosenki "1AM". Piosenka bardzo mi się spodobała i gdybym miała wybierać między tymi dwoma piosenkami nie umiałabym wybrać bo obie są świetne.


Boyfriend.
Tuż po poprzednim teledysku pojawił się następny do piosenki "Alarm".  Piosenka bardzo mi się podoba, tak samo jest z teledyskiem. Cały zespół jest według mnie świetnie wystylizowany. Ten teledysk ma w sobie coś co mnie do niego cały czas przyciąga. Mogłabym go oglądać na okrągło.


Beast.
Ten zespół wydał dwa teledyski i o obydwóch chciałabym powiedzieć kilka słów.
Pierwszy teledysk jest jest do piosenki "No More". Teledysk mi się podobał natomiast piosenka nie bardzo. Tylko raz słuchałam tej piosenki i po tym jednym razie mam takie odczucia.


Drugą piosenką jest "Good Luck". Tutaj podobał mi się i teledysk i piosenka. Piosenki mogłabym słuchać cały czas a pod nosem na okrągło nucę refren. Piosenka jest po prostu świetna.


History.
History powróciło z bardzo fajną piosenką "Psycho". Choreografia też mi się podoba tak samo jak teledysk. Po prostu ten comeback jest świetny.



GOT7.
Teledysk bardzo mi się podoba. Pasuje do lata,do wakacji i jest zabawny. Piosenka też mi się podoba. Podobają mi się też ich nowe fryzury, a zwłaszcza Bam Bam'a (w sklepie z postawionymi włosami wygląda cudnie). Choreografia jest fantastyczna. Najbardziej podoba mi się jak Mark tańczy. Fajne były również te filmiki które pojawiały się codziennie przed pojawieniem się teledysku.


K.will.
Piosenka mi się podoba. Zresztą wszystkie piosenki K.will'a mi się podobają. Teledysk też mi się podoba. Jest uroczy i romantyczny.


PSY.
Tego wokalistę zna każdy. Jego nowa piosenka nie podoba mi się. Nie wiem czy mi się przewidziało czy jak ale w pokoju do karaoke widzę G-Dragona, a chwilę później CL.


JYJ.
Lubię ten zespół więc się ucieszyłam na wieść że powracają zresztą zbyt długo czekać nie trzeba. Na razie jest tylko zwiastun z którego wiele wywnioskować się nie da ale grunt że jest.


NU'EST.
Ten zespół również za niedługo powróci. Zdjęcia są bardzo ciekawe, a najładniej według mnie wygląda Ren.








100%.
Ten zespół również za niedługo powróci. Patrząc na zdjęcia wydaje mi się że piosenka będzie radosna, a teledysk pełen kolorów.









B1A4.
Uwielbiam ten zespół więc cieszę się z ich comebacku. Na razie pojawiło się tylko zdjęcie zapowiadające ich trasę koncertową i zdjęcie które pokazuje jakie piosenki będą na ich nowej płycie.



BIGFLO.
Ten zespół zaciekawił mnie gdy tylko zobaczyłam zdjęcie.


Po pewnym czasie pojawił się ich debiutancki teledysk i płyta. Teledysk i płyta bardzo mi się podobają.


HALO.
Jest to kolejny zespół który już zadebiutował. Piosenka i teledysk mi się podobają. Choreografia też jest fajna ale jakiegoś wielkiego wrażenia na mnie nie zrobili. BIGFLO podoba mi się bardziej.


LU:KUS.
Pojawił się już zwiastun i gdy tylko zobaczyłam zwiastun pomyślałam że piosenka może być fajna. Więc pozostaje tylko na nią czekać.


B.I.G.
Nie mogę się doczekać debiutu tego zespołu. Pojawiło się pięć zwiastunów dzięki którym widać jak bardzo członkowie tego zespołu są utalentowani.






Czekacie na powrót któregoś z zespołów lub debiut? Mnie najbardziej zainteresował zespół B.I.G. Bardzo spodobały mi się także comebacki które już były.

3 komentarze:

  1. Z tej strony Milena P. xD
    Komentuję anonimowo, bo jestem na kompie kuzyna i nie chcę jego z bloggera wylogowywac, a z telefonu jak dzis dodawalam komenta to sie nie dodal [nie wiem czemu]

    Nie wiedzialam, ze ostatnimi czasy bylo i bedzie tyle debiutów, ale dzieki Twojemu blogowi wszystko nadrobie ;]
    + Ja na comeback Nu'est czekam już od marca i w koncu sie doczekalam ;]
    Tylko caly czas ubolewam nad tym co oni zrobili z moim JR-em? ;[
    Dobrze wyglada w blondzie, bo ladnemu we wszystkim ladnie, ale ja i tak wole go z ciemnymi wloskami ;[

    Przepraszam za brak polskich znakow, ale kuzynowi klawiatura szwankuje ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. JR'owi ładnie w blondzie ale też wolałam go w ciemnych włosach.

      Usuń
  2. VIXX 14 WRZEŚNIA W POLSCE !!!! UMIERAM

    OdpowiedzUsuń