poniedziałek, 21 lipca 2014

INFINITE "Back" i inne comebacki.

Dzisiaj będzie w większości o zespołach które dopiero powrócą.
INFINITE.
Po pierwszym zwiastunie pojawił się drugi, dzięki któremu można było się dowiedzieć że: w teledysku będą ukazane sceny walki, będą bić się o nastoletnią dziewczynę (mi wyglądała na góra 10 lat), że teledysk będzie 19+ oraz że INFINITE zostanie trochę pokiereszowane. Jeśli ktoś jeszcze nie widział drugiego zwiastuna może go zobaczyć poniżej.


Gdy wczoraj ukazał się teledysk byłam w wielkim szoku bo byłam święcie przekonana że teledysk ukaże się dopiero we wtorek. Bardzo się ucieszyłam że teledysk już jest i z podekscytowania zaczęłam podskakiwać na krzesełku. Gdy obejrzałam teledysk byłam w ogromnym szoku i miałam łzy w oczach. Dziwnie się patrzy na to jak jeden z twoich ukochanych zespołów jest bity przez jakich bandziorów. Gdyby to była jakaś taka lżejsza walka a to była bijatyka jak z jakiegoś dość krwawego filmu sensacyjnego. Po obejrzeniu teledysku w końcu dowiedziałam się po co Sungjongowi parasolka. Na początku wydawało mi się trochę śmieszne to że zamiast jakimś kijem czy metalową rurą broni się parasolem ale po głębszym zastanowieniu doszłam do wniosku że jest to mało śmieszne i nie chciałabym zostać zaatakowana przez faceta z parasolem. Jeśli ktoś oglądał dramę "Master's Sun" to wie że bycie bitym przez kogoś z parasolem nie jest fajne. Dongwoo też miał dobrą broń. Ja na miejscu tych porywaczy uciekałabym jak najdalej od Dongwoo z deskorolką. Sceny walki wszystkich z zespołu wyglądają bardzo widowiskowo a to ich cierpienie i ból bardzo prawdziwie. Mimo tego że są zakrwawieni i wyglądają jakby mieli zaraz zemdleć wyglądają wspaniale. Wielkie brawa dla charakteryzatorów i stylistów.
Ogólnie to w teledysku chodzi o to że młodsza siostra Sunggyu zostaje porwana a siedmiu muszkieterów leci jej na ratunek. Na miejscu zaczynają się bić i zaczynają przegrywać. Sunggyu widzi jak jego siostrę ciągną na balkon i w momencie gdy biegnie ją uratować dostaje w plecy drewnianą pałką. Upada na ziemię i wspomina to co było kiedyś. Znajduje go L i leci za porywaczami. Zostaje mocno poturbowany i właśnie wtedy piosenka się kończy. Nagle całkiem niespodziewanie pojawia się całe INFINITE i stają ponownie do boju. Według mnie na podstawie tego teledysku mogliby stworzyć całkiem niezłą dramę. Wystarczy dołożyć początek i koniec i piękna drama gotowa. Aktorkę tylko trochę starszą wystarczyło by dać aby na końcu mogła zostać dziewczyną L'a, a nie tylko zakochaną nastolatką która zrobi dla niego wszystko.
W tym teledysku zespół wydaje się bardziej dorosły, a na Sungjonga nie można już spojrzeć jak na faceta tańczącego do piosenek Hyuny. Wydaje mi się że w raz ta piosenką, tym teledyskiem i tym albumem cały zespół oficjalnie wszedł w dorosłe życie, chociaż "Destiny" miało podobny klimat i już wtedy było widać tą zmianę.
Piosenka jest cudowna. Bardzo mi się podoba. Słuchając nieźle można się zdziwić bo nie ma tam nawet jednej linijki tekstu która byłaby rapowana. Dzięki temu można usłyszeć piękny śpiewający, nierapujący głos Dongwoo. Według mnie znów najmniej do śpiewania mieli Sungjong i Sungyeol. Mimo tego że mieli mało do śpiewania to ich części bardzo mi się podobały. Zwłaszcza część Sungyeola. Co prawda w teledysku nie ma zbyt wiele scen z tańcem ale oglądając ich występy w programach muzycznych można zobaczyć jak wspaniały  jest taniec. Myślę że lepszego comebacku nikt nie mógłby sobie wymarzyć.


Block B.
Pojawiły się dwa zwiastuny do nowej piosenki tego zespołu H.E.R. Ogólnie myślę że piosenka będzie bardzo fajna i teledysk tez ale z jednym małym wyjątkiem. Tym wyjątkiem jest dziewczyna. Wszystko jest fajnie tylko ta dziewczyna jakaś taka sztuczna tak samo jak zachwyt nad nią całego zespołu.



JYJ.
Ponieważ ten zespół za niedługo powraca pojawiło się zdjęcie zapowiadają ce ich comeback.


Na internecie (YouTube) można zobaczyć również dłuższą wersję poprzedniego zwiastuna. Co prawda nie oficjalnie ale jest.

SISTAR.
Piosenka SISTAR "Touch My Body". Podoba mi się. Jest wesoła, kolorowa i taka wakacyjno-letnia więc po prostu mi się podoba. Mam nadzieje że  podczas tych wakacji pojawi się jeszcze więcej piosenek w takim klimacie.


Chen (EXO).
Pojawił się zwiastun do piosenki "Best Luck" którą ma śpiewać Chen z EXO. Piosenka ta ma być do jakiejś dramy lecz nie pamiętam do jakiej. Zwiastun mi się podoba więc myślę że piosenka też mi się spodoba.


Wu Yi Fan.
Pojawiła się piosenka do jakiegoś chińskiego filmu wykonywana przez byłego członka EXO. Piosenka jest wspaniała tak jak głos wokalisty i bardzo mi się podoba. Dzięki tej piosence dostrzegłam piękno głosu Wu Yi Fan'a bo w EXO to jakiejś większej uwagi na niego zwracałam. SM może teraz tylko patrzeć i żałować że straciło osobę z tak wielkim talentem.


Można także obejrzeć z polskimi napisami.



Myślę że wystarczająco opisałam swój zachwyt nad powrotem INFINITE i to jak bardzo czekam na kolejne comebacki.

3 komentarze:

  1. Widać jaką masz zajawkę na Infinite xD
    Tak wgl to jak się u Cb plasują po kolei? xD

    Ps. Mam prośbę... Mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy, bo przez nią muszę kilka razy komentarz pisać, Bo z tela nie chce mi się dodać :x Ostatnio już Ci dodałam koma, ale się nie dodał... :x Z resztą... Chyba nikt nie lubi przypisywać tego kodu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje że mnie powiadomiłaś o tej weryfikacji, bo byłam przekonana że była wyłączona.

      Usuń