wtorek, 8 kwietnia 2014

BTS, Toheart, Eric Nam & Hoya.

BTS- Just One Day 
Po obejrzeniu tego teledysku doszło do mnie że do tej pory nie doceniałam w pełni tego zespołu lecz teraz postaram się zmienić na lepsze.
Teledysk bardzo mi się podoba, choreografia także jest bardzo dobra a wszystko razem jest po prostu super. Dotychczas fryzura Rap Monster'a nie podobała mi się, ale ta którą ma w tym teledysku spodobała mi się.
Zresztą nie ma się co dziwić że teledysk jest taki fajny bo już po zwiastunie było widać że będzie to coś na co ja powiem: "WOW".
Poniżej możecie zobaczyć zwiastun.


Poniżej możecie zobaczyć teledysk.


Toheart- Tell Me Why.
Ten teledysk znacznie bardziej podoba mi się od "Delicious". Piosenka jest spokojna i miła dla ucha, a na teledysk miło popatrzeć. Dowiedziałam się że chłopak w teledysku to Daeyeol czyli brat Sungyeol'a z Infinite oraz tancerz w zespole Tasty. Nie wiedziałam że Sungyeol ma takiego ładnego brata.
Poniżej możecie zobaczyć teledysk.


Eric Nam & Hoya- Ooh Ooh.
Piosenka bardzo mi się podoba, tak samo jak teledysk. Hoya fajnie w nim wygląda, Eric też ładnie wygląda więc ani piosence, ani teledyskowi nie mam nic do zarzucenia. Podoba mi się i już.
Poniżej możecie zobaczyć ten teledysk.


I jak wam się podobają piosenki? Mi wszystkie trzy bardzo się podobają.

5 komentarzy:

  1. Omomom BTS tak tak! Oni od początku debiutu przykuli moją uwagę i teraz są na pierwszym miejscu wraz z INFINITE <33333333
    Piosenka Eric'a również bardzo mi się spodobała...no i świetnie , że jest tutaj Hoya ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy Post ! <3
    Mam nadzieję ze niedługo sie spotkamy ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję :) Trzymaj się i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

      Usuń
  3. BTS - cudni jak zwykle *_*
    Toheart - również teledysk bardziej mi się podoba od 'Delicious', piosenka w sumie też ;p Brat Sungyeol'a powiadasz? Ładniejszy od niego :D :p
    Eric & Hoya - teledysk fajny i piosenka też ;] Hoya z kolei bawi mnie trochę w tym teledysku [sama nie wiem dlaczego ;p]

    OdpowiedzUsuń