czwartek, 3 kwietnia 2014

Eric Nam & Hoya.

Dzisiaj dowiedziałam się że Eric Nam i Hoya będą mieli wspólną piosenkę. Eric'a zbytnio nie słucham, tak na prawdę to słyszałam tylko jedną jego piosenkę lecz po zwiastunach które już wyszły sądzę że ta piosenka mi się spodoba (nie tylko ze względu na Hoyę). Oba zwiastuny mi się podobają i nic nie mogę im zarzucić. Muzyka w zwiastunach jest chwytliwa (zwłaszcza w tym drugim)  i zdaje mi się że po tej piosence zacznę słuchać więcej piosenek tego wokalisty. Na końcu drugiego zwiastunu pisze że teledysk ma się ukazać 8 kwietnia więc nie trzeba będzie długo czekać. W pierwszym zwiastunie wydanym kilka dni temu nie można zobaczyć Hoyi lecz w tym który został wydany dzisiaj można go ujrzeć. Pod spodem możecie zobaczyć oba zwiastuny do piosenki "Ooh Ooh".
Pierwszy zwiastun.


Drugi zwiastun.


I co myślicie o tej piosence?

2 komentarze:

  1. 2-gi teaser bardziej mi się podoba xD
    Te bokserki są świetne <3 ;D
    Co do piosenki to czuję, że spodoba mi się o niebo bardziej od duetu Toheart ;p

    OdpowiedzUsuń