środa, 2 kwietnia 2014

INFINITE "BTD(Before the Dawn) Inst Ver." Official Music Video

Chodź ten tydzień się jeszcze nie skończył to już mogę go zaliczyć do udanych. Ten tydzień nie byłby taki wspaniały gdyby nie kochane INFINITE. Dzisiaj na kanale wytwórni do której należy INFINITE, na YouTube pojawiła się instrumentalna wersja znanej wszystkim (na pewno wszystkim Inspirit) piosenki BTD (Before the Dawn). Kocham tą piosenkę i mogłabym jej słuchać całymi dniami. Chociaż w tym teledysku nie usłyszymy ich wspaniałych głosów to możemy popatrzyć się na ich śliczne twarzyczki. Teledysk różni się od poprzednich teledysków do tej piosenki i trochę zdziwiło mnie to że wyglądają tu tak jak kilka lat temu. Gdy oglądam teledysk znowu serce żal mi ściska gdy widzę cierpiącego WooHyun'a i L'a (chociaż to tylko teledysk). Chciałabym jeszcze napisać jak bardzo kocham INFINITE i jak bardzo się cieszę że jest nowy teledysk ale to już chyba wszyscy wiedzą.
Poniżej możecie zobaczyć teledysk o którym pisałam.


Na koniec chcę jeszcze podziękować za te 2 tysiące wyświetleń i mam nadzieję że jeszcze kiedyś tu zajrzycie :) Jak wam się podoba teledysk?

2 komentarze:

  1. Nie no Boziu...ten dzień jest wspaniały! Najpierw Teaser BTS do Just One Day a teraz moje ukochane INFINITE....gksjgljshf <333 Ten dzień jak najbardziej zaliczam do udanych dzięki moim dwóm ukochanym i najlepszym grupom w całym K-Popie <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ten dzień jest wspaniały, a teaser BTS jest cudowny.

      Usuń