sobota, 19 kwietnia 2014

EXO, Block B i coś nowego.

Exo.
Powrót Exo został przesunięty z powodu tej katastrofy która się wydarzyła. Myślę że dobrze zrobili bo znaleziono już 33 osoby martwe, a ponad 200 nadal się uważa za zaginione. Ciężko to powiedzieć ale wątpię aby znaleźli choć jedną żywą osobę. Cieszę się że złapali już osobę odpowiedzialna za ta katastrofę. Choć Exo za niedługo wraca to jakiś czas temu pojawiły się filmiki zapowiadające płytę. Poniżej możecie je zobaczyć.
EXO-K
EXO-M

Na internecie pojawił się także filmik który prawdopodobnie promuje koncerty Exo, ale nie jestem pewna.


Block B- Jackpot.
Nowa piosenka wraz z teledyskiem pojawiła się kilka dni temu i troszkę się zdziwiłam bo początek był troszkę przerażający. Na początku piosenka i teledysk mi się nie spodobały ale po kilkukrotnym przesłuchaniu polubiłam tą piosenkę. Do teledysku dalej nie mogę się przekonać i nie wiem czemu. Teledysk do Very Good mi się spodobał więc nie rozumiem dlaczego nie mogę się przekonać do tego. Piosenka dużo bardziej podoba mi się od teledysku. Poniżej możecie go ujrzeć.



Na koniec to coś nowego co znajduje się w tytule a chodzi o nowy zespół. SM wydało zwiastun nowego zespołu którego możemy się niedługo spodziewać. Nie wiem kiedy będzie to niedługo, ale mam nadzieję że szybko bo zwiastun jest zachęcający.



Na koniec chce wszystkim życzyć zdrowych, szczęśliwych, radosnych świąt Wielkanocnych i mokrego lanego poniedziałku. Mam nadzieję że wasze marzenia się spełnia i będziecie szczęśliwi w te święta.

2 komentarze:

  1. Strasznie mi przykro z powodu tej katastrofy w Korei i popieram to, że wstrzymują comebacki, w końcu żałoba w jakiś sposób musi się odbyć... Jak pokazują w wiadomościach płaczących rodziców i w ogóle mówią o tej katastrofie, chce mi się płakać... ;C To dziwne, bo jak w Polsce coś strasznego się dzieje to tak nie przeżywam...

    EXO... Na 'Overdose' się trochę zawiodłam, bo tylko refren mi się podoba... ;x No, ale mam nadzieję, że teledysk sprawi, że pokocham tę piosenkę mimo wszystko ;]

    Block B... Nie czekałam na nich i tak jak się spodziewałam, nie powalili mnie ;p Teledysk jest spoko, ale piosenka mi się wcale nie podoba. ;p
    Chyba nie doczekam się drugiego 'Very good' ;C

    SMROOKIES?... Po zwiastunie niewiele potrafię powiedzieć na ten temat ;p No, ale z racji, że uwielbiam wszystkie męskie zespoły SM, to ten pewnie też będzie świetny. ;]

    WZAJEMNIE! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka Block B podoba mi się ale na kolana nie powala, co innego Very Good które było dla mnie idealne, zwłaszcza że to była pierwsza piosenka Block B jaką posłuchałam. Piosenka Exo mi się podoba a teledysku jestem strasznie ciekawa.

      Usuń