piątek, 11 kwietnia 2014

Exo i Block B.

Za niedługo Exo powraca dlatego przez pewien czas wydawano po dwa zdjęcia codziennie tego zespołu. Ponieważ myślę że niektóre osoby jeszcze nie zobaczyły ich zdjęć postanowiłam je wam tu pokazać. Zdjęcia mi się podobają chociaż nie wszystkich, a comebacku nie mogę się doczekać.

Kai


Luhan


Tao


Sehun


Lay


D.O


Kris


Chanyeol


Suho


Xiumin


Baekhyun


Chen


Całe Exo


Powrotu nie mogę się doczekać a już dwa zwiastuny zostały wydane jeden EXO-M, a drugi EXO-K. Zwiastuny są fantastyczne, fenomenalne i po prostu już ie mogę się doczekać. Mi się zwiastuny podobają, muzyka w nich też jest fajna czyli to logiczne że doczekać się nie mogę. Poniżej możecie zobaczyć oba zwiastuny.
EXO-K - Overdose


EXO-M - Overdose



Block B- JACKPOT
Na koniec chciałabym wspomnieć o zwiastunie który wydał zespół Block B. Bardzo lubię ten zespół i dużo ich piosenek więc bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam że mają zwiastun piosenki. Zwiastun bardzo mi się podoba i jestem ciekawa jak będzie wyglądać teledysk oraz jaka będzie piosenka zwłaszcza że muzyka jest bardzo zachęcająca.


I co myślicie o tych zwiastunach? Ja myślę że to coś na co warto zaczekać.

7 komentarzy:

  1. Czekam na te EXO i czekam no i się doczekać nie mogę ;C
    Wiesz może którego dokładnie wracają?

    Co do Block B to lubię tylko jedną ich piosenkę [jak narazie ;p]
    Mam nadzieję, że teraz wrócą z czymś takim jak 'Very good', wtedy bd 2-ga xD
    No, a po trailerze niewiele mogę powiedzieć na temat czy mi się spodoba czy nie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dokładnie jak to z EXO będzie ale słyszałam że to chyba będzie powiązane z jakimś koncertem 15 kwietnia, ale nie wiem o co dokładnie chodzi. Nie chcę cię wprowadzać w błąd.

      Usuń
  2. Na EXO czekam i piosenkę już słuchałam bo tak była już i jeśli nie miałaś okazji jej posłuchać to tutaj jest link do niej -->https://www.youtube.com/watch?v=NH9BayyQPCs
    Najbardziej podoba mi się Sehun (tak nie ma to jak chwalić swojego biasa xD) Kris , Luhan oraz Baekhyun ^^ A co do daty powrotu to , to zostaje zagadką lecz na pewno powrócą w tym tygodniu , który nadchodzi. Jeśli nie z MV to na pewno będą już w programach muzycznych gdyż była zapowiedź ^^
    A co do Block B to taak <333 Czekam , czekam , czekam. Teaser jest świetny , z resztą jak wszystko co związane z Block B ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga :3

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuje za komplement, a jeszcze bardziej za link. Nie wiedziałam że już była ta piosenka.

      Usuń
    3. Spoczko , nie ma za co za link ^^
      Piosenka jest świetna :)

      Usuń