poniedziałek, 31 marca 2014

Boyfriend, Toheart, Super Junior-M i urodziny.

BOYFRIEND- My Avatar.
Jakiś tydzień temu ukazał się teledysk zespołu Boyfriend do japońskiej piosenki My Avatar. Piosenka bardzo mi się podoba, teledysk tez jest wspaniały, a cały zespół wygląda wspaniale w teledysku (sama się sobie dziwie że jeszcze nie mam tam biasa). Piosenka szybko wpada w ucho i potem trudno się jej pozbyć z głowy ale jeśli komuś spodobała się tak jak mi to nie będzie miał z tym żadnych kłopotów.


Toheart- Delicious Performance Ver.
Tak jak piosenka Boyfriend ta wersja piosenki duetu Toheart ukazała się około tydzień temu. Tym razem ten teledysk można oglądać też na kanale wytwórni Woolliment, a nie tak jak ten pierwszy gdzie można go tylko oglądać na kanale SM. Tutaj można dokładnie zobaczyć jak tańczą  więc jakby ktoś miał ochotę nauczyć się tańczyć tak jak oni to radzę skorzystać z tej wersji. A oto i ona.


Super Junior-M - SWING (KOR ver.)
Teledysk jest dokładnie taki sam jak w chińskiej wersji z tą tylko różnicą że tu śpiewają po koreańsku. Jako iż z językiem koreańskim zdążyłam się bardziej oswoić to ta piosenka jest przyjemniejsza dla mojego ucha niż w chińskiej wersji. Chińska wersja też mi się bardzo podoba ale do języka koreańskiego czuję jakiś taki sentyment (albo coś). Myślę że piosenka jest warta posłuchania.


Xiumin miał urodziny.
Myślę że większość osób kojarzy najstarszego członka EXO M. Xiumin obchodził swoje urodziny 26 marca. Z tej okazji chcę mu życzyć zdrowia, szczęścia, pomyślności i wszystkiego najlepszego oraz miłości, zrozumienia ze strony przyjaciół, aby jego głos zawsze brzmiał tak wspaniale, by miał radość z tego co robi i czego sobie tam jeszcze zamarzy. Wiem że jakieś takie banalne wyszły te życzenia ale nie mogłam niczego lepszego wymyślić.


Hoya też miał urodziny.
Tak jak Xiumin Hoya z mojego ukochanego zespołu również obchodził urodziny. Urodziny miał 28 marca. Ja kompletnie nie rozumiem tego że choć są coraz starsi to tego po nich nie widać. Hoyi (nie wiem jak to odmienić) chciałabym życzyć chyba tego samego co Xiuminowi. Czyli życzę mu zdrowia, szczęścia, pomyślności, dużo miłości, tak wspaniałego głosu przez całe życie, by między nim a innymi członkami Infinite zawsze panowała zgodność, aby zawsze dobrze czuł się w Infinite, aby dobrze czuł się robiąc to co robi i oczywiście wszystkiego fioletowego:)  Życzę mu także aby rozwijał swoje zdolności aktorskie i aby ludzie doceniali go nie tylko jako fantastycznego piosenkarza i tancerza ale także jako równie dobrego aktora.
A tutaj zdjęcie z jego urodzin.


A tutaj Hoya z pieskiem.


Podobają wam się piosenki? Czego życzyli byście naszym jubilatom? Mam nadzieję że zawsze będą odczuwać tą miłość jaką ich darzymy.
Brak blogów które obserwuje jest tylko chwilowy. Po prostu chciałam dodać do listy blogi które ostatnio zaobserwowałam, ale dziwnym trafem nie ukazywały się na blogu więc postanowiłam usunąć ten gadżet i dodać na nowo. Gdy już dodałam na nowo okazało się że żadnego bloga mi nie wyświetla, więc jak tylko mi się uda to dodam (nie wiem ile to potrwa).

2 komentarze:

  1. Co do Boyfriend to ja u nich biasuję Donghyuna i Jeongmina xD
    Co do Super Junior to zakochałam się w tej piosence <3 [słyszałam w Music Banku po raz pierwszy i tam mnie urzekli, taki świetny występ im zrobili ;D]
    Mój Hoya miał urodziny, a ja zapomniałam?! ;C O ja niewdzięczna ;C Dzięki Ci za Twojego bloga, który mi przypomina! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za te miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń