wtorek, 25 marca 2014

JJCC- At First MV

Powoli zaczęłam tracić nadzieję że teledysk w ogóle się pojawi. Wchodzę na YouTube i nie wierzę własnym oczom. Pojawił się teledysk. Nie wiem dlaczego dowiaduję się o tym dwa dni późnej.
Teledysk mi się podoba jest tajemniczy i wydaje mi się że jest trochę podobny do piosenki MAMA zespołu EXO, ale przecież nigdzie nie jest napisane że tylko jeden zespół może wykorzystać magiczne moce w teledysku. W teledysku wszystko jest wspaniałe, magiczne i tajemnicze, ale sam teledysk byłby słaby gdyby nie głosy członków zespołu. Gdy się połącz JJCC i ten teledysk wychodzi coś wspaniałego, ich głosy powalają na kolana. Teraz mam małą prośbę do wszystkich którzy to czytają. Proszę aby się uważnie przyjrzeli poniższemu zdjęciu.


Dużo osób na pewno widziało to zdjęcie i dodałam je już w jednym poście. Jest na nim pięciu członków zespołu. No właśnie pięciu. Chyba każdy z nas potrafi liczyć do pięciu. Gdy oglądałam teledysk odniosłam dziwne wrażenie że w Azji nie istnieje liczba pięć. Ten kto nie oglądał to jeszcze nie wie, ale w teledysku jest tylko czterech chłopaków. Być może się mylę ale w teledysku brakuje chłopaka numer pięć licząc od lewej. Jest kilka opcji by wyjaśnić to dlaczego brakuje piątego chłopaka. Mi się jednak wydaje że nie mógł wystąpić w teledysku z jakiegoś powodu choroby albo czegoś podobnego bo dla ozdoby to on na pewno na tym zdjęciu nie jest. W zwiastunie też go nie było. Wie ktoś może z jakiego powodu go nie ma? Jeśli ktoś mi powie będę bardzo wdzięczna.
Poniżej możecie zobaczyć teledysk.


Co myślicie o teledysku, podoba wam się? Ja jestem nim zachwycona i wiem że ten zachwyt szybko (lub w ogóle) mi nie przejdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz