sobota, 15 marca 2014

Urodziny.

13 marca obchodziły urodziny trzy bardzo ważne dla mnie osoby.
Pierwszą osobą jest moja przyjaciółka Klaudia którą chcę teraz serdecznie pozdrowić i życzyć jej wszystkiego najlepszego. Dwie kolejne osoby zna każdy fan k-popu. L z Infinite i Eli z U-KISS też obchodzili tego dnia urodziny.

Nie wiem co można by życzyć Myungsoo. No bo życzenia typu zdrowia, szczęścia, pomyślności wydają mi się strasznie banalne ale czego innego można życzyć osobie znanej na całym świecie?
Nie mam pomysłu na życzenia więc życzę mu zdrowia, szczęścia, pomyślności, radości i miłości. Oraz tego by zawsze dobrze się czuł w otoczeniu innych osób i by nigdy nie zwątpił w miłość swoich fanów. By zawsze odczuwał tą miłość jaką go darzymy i żeby zawsze w Infinite między nim a pozostałymi członkami zespołu była zgodność i żeby nigdy się nie sprzeczali (w żartach to proszę bardzo, ale na serio wolałabym aby do tego nie doszło).
Nie wiem co jeszcze mogłabym mu życzyć. Może tego aby jak najczęściej się uśmiechał i żebyśmy mogli go często oglądać w dramach oraz aby w kwietniu wszystkich olśnił (no z resztą zespołu).
No to chyba byłoby wszystko. Jakoś nie bardzo wyszły mi te życzenia ale są szczere i mam nadzieję że je odczuje, a tak dokładniej to że odczuł bo od czwartku już trochę czasu minęło.


Eli'emu z UKISS w zasadzie życzę tego samego, no bo czego innego? Niech sobie spokojnie żyje w Korei i niech ma szczęśliwe życie. Mam nadzieję że on też odczuł życzenia przesyłane mu przez fanów z całego świata.
Obydwóm chłopakom życzę aby żyli długo i szczęśliwie ja w jakiejś bajce ale takiej w której głównym bohaterom dobrze się żyje i życzę im spełnienia marzeń.

Nie wiem czy wiecie ale już w czwartek zadebiutuje nowy zespół JJCC. Nazwa dość tajemnicza tak jak i członkowie zespołu (trzech Koreańczyków, Chińczyk i Australijczyk). Chociaż nie wiem kto jest kim ani w jakim języku będą śpiewać to już nie mogę się doczekać. A oto i ten zespół.


Poniżej możecie zobaczyć zwiastun.


Co myślicie o tym zespole? Robią wrażenie prawda? Czego byście życzyli jubilatom? Mi te życzenia jakoś nie wyszły wasze pewnie były jakieś ładniejsze.

4 komentarze:

  1. Co do JJCC to wydaje mi się, że będą śpiewać po Koreańsku ;p
    W grupie k-pop Poland na facebooku, pisali o nich, a skoro piszą w grupie K-pop to chyba po koreańsku, co nie? xD
    Choć może być też tak, że będą śpiewać i po Koreańsku i po Chińsku, skoro Jackie Chan ich stworzył. ;p
    Zwiastun mi się podoba, mam nadzieję, że mnie nie rozczarują i wypuszczą hit. ;]

    Naszym jubilatom życzę tego co zwykle... Miłości, szczęścia, zdrowia i zdobywania coraz większej ilości fanów na całym świecie, bo o tym chyba najbardziej marzą. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już po debiucie to wszystko wiadomo ale wtedy Jackie Chan był mylący (chodzi o to że myślałam że będą jednak po chińsku śpiewać).

      Usuń
  2. Awwww <3 dziękuję notka najlepsza :3

    OdpowiedzUsuń