sobota, 22 marca 2014

Super Junior-M - SWING.

Wczoraj niepotrzebnie się denerwowałam że nie ma teledysku do piosenki Super Junior- M bo wystarczyło poczekać tylko kilka godzin by popatrzyć na nich w teledysku. Jest tylko wersja taneczna ale bardzo miło się ją ogląda ze względu na genialny taniec który od razu pokochałam. Choreografia doskonale pasuje do piosenki i myślę że wczoraj niepotrzebnie się denerwowałam ale jak JJCC przez tyle dni nie dali teledysku (dalej nie ma i chyba nie będzie) to myślałam że może Super Junior też nam taki numer wywiną. Na szczęście teledysk jest i dobrze że jest bo chociaż tylko tańczą to jest fantastyczny, a tego "tylko tańca" nie można nazwać "tylko tańcem".

Teledysk.


A poniżej możecie zobaczyć ich w jednym z jakiś programów.


Czy wam choreografia do piosenki spodobała się tak bardzo jak mi? Mi się podoba i chyba nic tego nie zmieni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz