poniedziałek, 10 marca 2014

Toheart (WooHyun & Key) 'Delicious'

Na początek chciałabym złożyć spóźnione aczkolwiek szczere życzenia z okazji dnia kobiet i życzenia z okazji dnia mężczyzn.
Tuż po poprzednich dwóch zwiastunach WooHyuna & Key'a wyszedł trzeci dzięki któremu mogliśmy się dowiedzieć o tytule piosenki.


Potem wyszedł następny zwiastun który był skrótem wszystkich piosenek jakie ten wspaniały duet zaśpiewał.

 I nareszcie wyszedł zwiastun wraz z piosenką. Czekałam niecierpliwie ale w końcu się doczekałam (pewnie nie tylko ja). Muszę wam powiedzieć że zarówno piosenka jak i teledysk bardzo mi się podoba.
Urzekło mnie to zachowywali się jak bracia. A te fioletowe włosy WooHyuna (chyba że ja mam coś nie tak ze wzrokiem) były fantastyczne. Ta scena w kawiarni była strasznie śmieszna (rozwaliło mnie to jak Key wyrzucił kwiaty WooHyuna). WooHyun ogólnie był tutaj taką 'sierotką' która nie umie się nawet ogolić (w porównaniu z Key'em jego zdolności golenia się wypadły dość słabo). Piosenka fantastyczna, teledysk cudowny (każdemu kogo spotkam pewnie będę mówić jaki on cudowny) i tak się cieszę że już wyszła ta piosenka.

Toheart (WooHyun & Key) 'Delicious'


Dla mnie ta piosenka to po prostu cud, ale ja to zawsze ja czegoś musiałam nie zrozumieć. Więc myślę ale nie jestem pewna więc pomyślałam że się spytam. Czy ten duet WooHyuna & Key'a nazywa się Toheart ? No bo na każdym zwiastunie tak pisze a w nawiasie są ich imiona i myślę że tak właśnie nazywa się ich duet ale nie jestem pewna.

Dodatkowo chcę dodać że w Polsce ma się odbyć jakiś festiwal czy coś gdzie są przyznawane nagrody tylko przez europejskich fanów Koreańskim zespołom, wokalistom itp. Jak ktoś by był zainteresowany to można o tym przeczytać tu. Szkoda tylko że nie będą odbierać nagród własnoręcznie, ale nagrają filmik z podziękowaniami. Być może kiedyś jednak tu przylecą.

3 komentarze:

  1. Ja osobiście liczyłam na coś lepszego, tzn. zawiodłam się trochę na piosence, ale teledysk mi się podoba xD
    No i dzięki za link z info o tym rozdaniu nagród [też tam głosowałam, ale nie wiedziałam kiedy wyniki i całkiem o tym zapomniałam ;p] ;]
    Mam nadzieję, że wspomną coś o tym w tv ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym wniebowzięta gdyby wspomnieli o tym w telewizji.

      Usuń