piątek, 21 marca 2014

Nowości.

Postanowiłam że dziś napiszę o kilku nowych rzeczach jakie przygotowały dla nas ukochane zespoły i nie tylko.

Urodziny Sandeul'a.
Na początek coś co nie ma najmniejszego związku z nowościami a mianowicie o tym że mój bias Sandeul (B1A4) miał urodziny. Całkiem niedawno 20 marca. Tak jak każdemu kto ma urodziny a ja o tym wiem chcę i mu złożyć życzenia. więc życzę mu zdrowia, szczęścia, pomyślności, miłości i radości. I żeby się jego wszystkie marzenia spełniały, by miał fanów na całym świecie, aby w B1A4 zawsze mu dobrze było i aby zawsze był uśmiechnięty i zadowolony gdy będzie odczuwać niesłabnącą miłość swoich fanów.


JJCC- At first.
Nareszcie zadebiutował ten wspaniały zespół. Już mam biasa, a konkretnie dwóch (jeszcze nie mogę zapamiętać imion). Tak naprawdę myślałam że skoro są zwiastuny to będzie też teledysk, a jak się okazało żadnego teledysku nie ma. A ja miałam taka nadzieję że sobie ich pooglądam w teledysku, być może za jakiś czas będzie teledysk (bardzo bym się wtedy ucieszyła).
Piosenka mi się podoba, jak na mój gust to jakiegoś wielkiego szału nie ma (niby nie ma a słucham jej na okrągło) ale piosenka miła i przyjemna dla ucha. Choreografia bardzo mi się podoba tak samo jak to jak są wystylizowani. Dopiero debiutują więc być może w późniejszym czasie pokażą na co naprawdę ich stać. Tak naprawdę to nie wiem już co sądzę o piosence bo im dłużej jej słucham tym bardziej mi się podoba. Mimo iż piosenka na kolana nie powala to pokochałam ten zespół od początku. Nadal się nie orientuje kto skąd pochodzi i strasznie ciekawi mnie to ile mają lat bo wyglądają bardzo młodo.
A poniżej możecie zobaczyć jeden z ich występów.


Super Junior-M- Swing.
Strasznie się ucieszyłam gdy się dowiedziałam o powrocie Super Junior-M. Zostały wydane dwa zwiastuny. Myślałam że skoro są zwiastuny to będzie też teledysk a tu figa z makiem. Żadnego teledysku nie ma, album wydali zadowoleni. Wiem że taka krytyczna nie powinnam być bo być może wkrótce się pojawi no ale miałam taką nadzieję.
Pierwszy zwiastun.


Drugi zwiastun.


Piosenka.


Piosenka bardzo mi się podoba. W refrenie jakoś tak szybko śpiewają że aż oddech wstrzymałam. Piosenka mi się podoba i tyle (nie wiem co więcej mogłabym o niej powiedzieć).

B1A4- Lonely Dance Practice Video.
18/19 marca B1A4 wydali taką jakby oficjalna wersję taneczną do piosenki Lonely (to jedna z moich ulubionych piosenek tego zespołu). Podoba mi się ich taniec, a zwłaszcza fragment z szalikami.



Głosowanie.
Strona allkpop urządziła głosowanie na najlepszy męski i żeński zespół (potem chyba będzie głosowanie na najlepszy zespół ze wszystkich, nie jestem pewna). Dziennie można oddać 10 głosów. Dzisiaj kończy się kolejny etap i z wielką przykrością stwierdzam że Infinite przegrywa z Big Bang. Oba zespoły bardzo lubię ale Infinite jest moim pierwszym zespołem więc czuję do nich coś innego niż do Big Bang. SHINee zaś przegrywa z Super Junior. Jeżeli ktoś miałby ochotę zagłosować to tu macie link.

Trochę ponarzekałam, trochę się pozachwycałam ale takie mam zdanie na temat tych piosenek itd.
A wy co sądzicie o tych piosenkach? Też wam się podobają?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz