poniedziałek, 3 marca 2014

Infinite powraca!

Nadszedł nowy rok, a wraz z nowym rokiem powroty sławnych wokalistów i zespołów w tym Infinite. Chciałabym trochę o tym napisać ale znam siebie i wiem że wyjdzie mi z tego "takie coś z takim czymś i bez takiego czegoś".
Na pierwszy ogień idzie duet Key'a z Woohyunem.
Patrząc na zwiastuny widać że to będzie coś na co warto poczekać (mam nadzieję że krótko). Wiem że lista piosenek już krąży w internecie. Jestem bardzo ciekawa jak ich głosy będą wspólnie brzmieć. Po prostu już nie mogę się doczekać.

Toheart (WooHyun & Key).

Zwiastun pierwszy.

Zwiastun drugi.

A tutaj jeszcze ich dwa wspólne zdjęcia.



Mi się bardziej podoba to drugie zdjęcie bo są tam tacy radośni i w ogóle jakoś bardziej do mnie przemawia.

A teraz druga sprawa czyli Infinite powraca.
Wiadoma sprawa że jestem wniebowzięta. A sam zwiastun mogłabym oglądać na okrągło i zachwycać się nim bez przerwy. Jaka szkoda że to dopiero marzec bo na ich powrót trzeba będzie poczekać do kwietnia, ale dla nich mogłabym zrobić wszystko. W zwiastunie wyglądają po prostu cudownie i ten wiatr rozwiewający włosy...  Tak jak mówiłam mogłabym się zachwycać nim cały czas. A dla tych co nie widzieli teaser poniżej.
INFINITE COMEBACK TEASER 2014.


I tak na koniec mam pytanie. Nie oglądam This is Infinite bo koreańskiego nie znam a z angielskiego jetem słaba. Chodzi o to że obejrzałam kawałek 3 odcinka no i trochę bardzo się zdziwiłam gdy zobaczyłam jak Sungjong klęka na jedno kolano, wyciąga pierścionek, coś ględzi po koreańsku a potem wkłada ten pierścionek na palec jakiejś dziwczyny. Jak dla mnie wyglądało to na zaręczyny, wiem że to raczej zaręczyny nie były ale o co w ogóle chodzi. I jeszcze to na końcu szeptanie jej do ucha "Kocham Cię" czy coś w tym stylu. Wiem że każdy członek Infinite to robił, ale pomysł Sunjonga był najbardziej... No nie wiem jak to nazwać. W każdym bądź razie będę wdzięczna za wyjaśnienie mi o co chodzi, bo jak to pierwszy raz zobaczyłam to myślałam że zaraz zawału dostanę. Dla tych co nie widzieli cały odcinek poniżej.

This is Infinite odcinek 3.


W tym tygodniu mam zamiar dodać także drugi post ale nie wiem jak to będzie. Cieszycie się z powrotu Infinite? Wiecie może o co chodzi z tym odcinkiem?

4 komentarze:

  1. Omomom nie mogę się doczekać <333 Bałam się , że wrócą dopiero w czerwcu bo taka była planowana data ale jednak dobrze , że o dwa miesiące wcześniej choć i tak trzeba czekać aż miesiąc xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę że nie trzeba będzie czekać aż do czerwca.

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, ze wracają w kwietniu! ;O
    Supcio, że dodałaś tego posta ;D

    Zachwyciłam się - Toheart (WooHyun & Key) ;D

    OdpowiedzUsuń