piątek, 28 lutego 2014

Tasty.

Kilka dni temu 25 lutego bliźniacy z Tasty obchodzili urodziny. Urodzili się w 1988 roku. Bardzo lubie ich i ich piosenki. Pierwszą ich piosenkę jaką posłuchałam to było MAMAMA.


Życzenia jakie chce im złożyć są w zasadzie takie same jak życzenia które tu składam wszystkim innym zespołom.
Więc życzę im dużo, zdrowia, szczęścia, pomyślności, wspaniałych fanów, fantastycznej długo trwającej kariery, szczęścia w życiu prywatnym i zawodowym i w ogóle wszystkiego najlepszego.
Strasznie mi się smutno zrobiło gdy się dowiedziałam że ich matka nie żyje, bo nawet jeśli kogoś nie znam osobiści robi mi się smutno na wieść że ktoś umarł.
Wypadało by dodać że są bardzo utalentowani bo umieją mówić aż w trzech językach (to niezwykłe bo jakby spojrzeć na polaków to połowa z nich nie umie nawet wysłowić się w ich narodowym języku, przepraszam jeśli kogoś uraziłam ale taka jest prawda). Potrafią mówić po koreańsku, chińsku i angielsku.
Są bardzo wysocy (przynajmniej dla mnie) mają ponad 180 cm wzrostu (a to nie mało). Daeryong jest starszy od swojego brata o dosłownie kilka minut.
Lubicie ich czy też nie bardzo? Czego byście im życzyli w dniu urodzin?

4 komentarze:

  1. O rety ale ze mnie zła fanka...;P Jak mogłam zapomnieć o ich urodzinach?! Głupia ja xDD
    Szczerze ja jak dodawałam ciekawostki na swojego bloga o nich też byłam w szoku i było mi smutno , że ich mama nie żyje...;(
    Daeryong jest starszy o 5 minut ^^
    I czy ich lubię tak uwielbiam ich od samego debiutu z You Know Me <3
    No to życzę im chyba to samo co Ty im życzysz a do głowy mi nic nie przychodzi (jeny jestem okropna w składaniu życzeń xD)...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię ich piosenki xD
    Wstyd się przyznać, ale miałam taką schizę, że słuchałam ich i nawet stwierdziłam, że bardziej podoba mi się Daeryong, dopiero po czasie wyczytałam, że to bliźniaki. [zawstydzona] ;p
    Teraz podobają mi się tak samo, a może nawet bardziej Soryong. ;p

    Ja życzę im zdrowia [co najważniejsze xD], wielkich sukcesów i tego, by zdobywali popularność nie tylko w kraju, ale i za granicą. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja ich pierwszy raz zobaczyłam to nie wiedziałam że to bliźniaki dopiero po pewnym czasie się dowiedziałam. I choć niby są identyczni to według mnie Daeryong jest trochę ładniejszy od brata.

      Usuń