piątek, 21 lutego 2014

Kang Ha Neul.

Dzisiaj (w Korei wczoraj) Kang Ha Neul obchodził swoje 24 (25 w Korei) urodziny. Piszę o tym poniewaz lubię tego aktora. Obejrzałam trzy dramy z jego udziałem (które serdecznie polecam). Dramy jakie z nim obejrzałam to: For You In Full Blossom, Heirs i Monstar.

Kang Ha Neul urodził się 21 lutego 1990 roku w Busan. Jest aktorem więc to logiczne że grywał w dramach, filmach i musicalach. Ma około 182 cm wzrostu a jego znak zodiaku to ryby.

Jak pewnie nie którzy wiedzą zawsze składam telepatycznie życzenia (które być może jakimś cudem odczuje). Więc życzę mu zdrowia, szczęścia, pomyślności i dużo radości. Dodatkowo życzę mu aby wszystkie jego marzenia się spełniały.

Tak naprawdę to nie wiem dlaczego polubiłam tego aktora. W For You In Full Blossom grał rolę drugoplanową więc jak go zauważyłam to pomyślałam tylko: "Całkiem ładny ten aktor" i dalej śledziłam losy głównych bohaterów a na drugoplanowych prawie w ogóle się nie skupiałam. Następne było Heirs. Gdy go tam zobaczyłem pomyślałam: "O! To znowu ten ładny aktor". W Monstar grał większą rolę więc bardziej się na nim skupiłam i bardziej polubiłam oraz odkryłam jakim dobrym jest aktorem.

Teraz będzie kilka zdjęć tego aktora.






Wystąpił również w teledysku który możecie zobaczyć tu.

Kang Ha Neul to fantastyczny aktor a dość słabo znany. Słyszeliście o nim wcześniej lub oglądaliście z nim jakąś dramę czy pierwszy raz o nim słyszycie? Co o nim sądzicie? Ja mam nadzieję że zobaczymy go jeszcze w niejednej dramie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz