środa, 12 lutego 2014

BTS- Boy In Luv.

Jakiś czas temu dowiedziałam się o powrocie BTS, ale całkiem o tym zapomniałam dopiero dzisiaj zauważyłam że jest nowy teledysk.
Chyba wszystkie zespoły się zmówiły. Powrót, nowa piosenka, teledysk i dziewczyna. Poszaleli chyba z tymi dziewczynami. Gdzie się nie obejrzymy dziewczyny. Ta dziewczyna to jeszcze była znośna ale ich zachowanie bardzo mnie zadziwiło. Szarpali tą dziewczyną, ciągali ją na wszystkie strony że chwilami zadawałam sobie pytanie: "co to szmaciana lalka?". Tak właściwie to która dziewczyna dała by ze sobą takie rzeczy wyrabiać? Ja to na jej miejscu zwiewała bym jak najdalej od takich "wariatów". W poprzednich piosenkach ich zachowanie o wiele bardziej mi się podobało. Też byli ciut szaleni ale nie tak jak teraz. Co do piosenki to bardzo mi się podobała. Jest rytmiczna i z przyjemnością się jej słucha, choreografia tez była dobra.
Podobała wam się ta piosenka czy oczekiwaliście po nich czegoś innego?




4 komentarze:

  1. Dobra...odkąd się dowiedziałam , że BTS będą mieli comeback czekałam jak szalona...dosłownie nie było dnia abym o tym nie myślała i...to jest niesamowite! Pomimo iż nie mieli zbyt dużo czasu na robienie tego albumu to i tak spisali się niesamowicie i jestem bardzo zadowolona i dosłownie nie ma piosenki w tym albumie , która by mi się nie podobała...wszystkie są niesamowite <333 Boy In Luv , Tomorrow i Jump to moje trzy naj <3333
    Czekam z niecierpliwością na kolejny comeback tej wspaniałej grupy zaś data kolejnego ich powrotu jest planowana na 20 marca ale to nic oficjalnego...:)
    A jutro dodam recenzję tego wspaniałego albumu <333 V <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?????? Na 20 marca???? Strasznie szybko. Widać że ciężko pracują. Mam nadzieję że będą podziwiani na całym świecie, bo są wspaniałym zespołem który nigdy nie zawiedzie swoich fanów.

      Usuń
    2. Tak prawdopodobnie na 20 marca lecz to jeszcze nic oficjalnego. Codziennie sprawdzam stronki o nich i ich fejsy aby się czegoś dowiedzieć ^^
      Tak to widać , że chłopaki ciężko pracują i nawet nie dają odczucia , że są Rookie bo wyglądają i czują się jakby występowali już od dłuższego czasu ^^
      W Polsce z tego co widzę to mają naprawdę sporą gromadkę fanów i są bardzo lubianym i wręcz kochanym zespołem <333 Oj tak oni nigdy nas nie zawiodą...<333333
      Tyle , że gdyby nawet mieli ten comeback 20 marca to pewnie musieli by ciut wcześniej skończyć promocję Boy In Luv aby trochę odpocząć i zacząć wypuszczać kolejnego teasery :3 <333

      Usuń
  2. Według mnie wszystko jest genialne ;D
    Począwszy od charakteryzacji, skończywszy na piosence i choreografii <3
    Chłopaki wyglądają genialnie, oglądam tę piosenkę i oglądam no i napatrzeć się na nich nie mogę ;D
    Wołam o pomstę do nieba: 'Dlaczego u nas nie ma takich chłopaków?!' ;C

    OdpowiedzUsuń