sobota, 8 lutego 2014

Woohyun ma urodziny!

Dzisiaj (w Korei wczoraj) Woohyun z Infinite obchodzi swoje 23 urodziny ( na nasze lata, na Koreańskie 24).



Wiem że był organizowane różnego rodzaju projekty związane z jego urodzinami ale ja nie brałam w żadnym udziału bo prostu nie potrafię uczestniczyć w takich rzeczach. Aczkolwiek pragnę telepatycznie przesłać mu życzenia. Zawsze gdy są urodziny jakiegoś k-popowego idola przesyłam mu telepatycznie życzenia (być może jakimś cudem odczuje jak przesyłam mu te życzenia). No więc pragnę mu życzyć aby nigdy się nie zmieniał (bo przecież takiego jakim jest go kochamy), uśmiechu na twarzy, szczęścia w życiu zawodowym i prywatnym i tego by mu zawsze dobrze się żyło.
Wiem że trochę jest bez sensu to co napisałam ale skoro napisałam o urodzinach Dongwoo to czemu by nie napisać tez o urodzinach Woohyuna.
Tu znalazłam zdjęcie gdzie są prezenty jakie dostał Woohyun od fanów (tylko trzeba poszukać).
Pragnę również dodać kilka zdjęć na których jest nasz solenizant. Mam nadzieję że Woohyun codziennie będzie czuła miłość jaką go obdarzamy (my wszyscy fani).













1 komentarz:

  1. Na swoim fanpage'u także złożyłam mu życzenia <3
    Wiem , że on i tak pewnie nigdy tego nie przeczyta ale masz rację może odczuje życzenia od nas ^^ Nie wierzę , że kończy 23 (24) lata...w ogóle nie wygląda na tyle...:3
    Najszczersze życzenia urodzinowe ode mnie dla niego <3

    OdpowiedzUsuń