piątek, 7 lutego 2014

Strony na których oglądam dramy.

Chcę napisać o stronach na których oglądam dramy i filmy bo być może niektóre osoby nie wiedziały o jakiejś stronie. Na razie oglądam dramy i filmy na czterech stronach.

Love-drama.
Jest to pierwsza strona na której zaczęłam oglądać dramy. Pierwszą dramę obejrzałam na innej stronie ale to ta strona była tą pierwszą na której zaczęłam oglądać dramy. Można tu obejrzeć wiele ciekawych dram oraz filmów i nie trzeba się logować. Z boku, po prawej jest taki podział na kraje i tam znajduje się lista dram z danego kraju. Niestety niektóre dramy są blokowane przez strony na których są umieszczane. Warto odwiedzić tą stronę i polecam ją wszystkim miłośnikom dram. Tą stronę możecie znaleźć tutaj.

Viki.
Każdy kto ogląda dramy z pewnością zna tą stronę. Można tu znaleźć fantastyczne dramy które potrafią wciągnąć. Na początku można oglądać bez logowania itp. a potem trzeba się zalogować. Ja na tej stronie oglądam aktualnie "My love from the star" której emisja trwa aktualnie też w Korei. Polecam tą dramę jest fantastyczna. Dla tych co nie mogą znaleźć strony link tutaj.

Katen viki.
Ci co koniecznie nie chcą się logować na Viki mogą skorzystać z tej strony. Co prawda jest tu mało dram, ale gdy nie byłam jeszcze zalogowana na Viki to na tej stronie oglądałam dramy. Z tego co się orientuje to dawno nie dodano nic nowego, ale można wejść. Dla zainteresowanych link tutaj.

Drama online.
Jest to moje najnowsze odkrycie dotyczące stron z dramami. Duży zasób fantastycznych dram. By oglądać wystarczy się zalogować, a jest to tak proste że prostsze chyba nie mogło być. Wpisuje się e-mail i to jaką chce mieć się ksywkę i po kilku sekundach na wszego e-maila przychodzi hasło. Możecie oglądać ile chcecie i  kiedy chcecie. Codziennie są dodawane nowe odcinki dram. Dram i filmów jest bardzo dużo. Zapewne niektóre osoby wiedzą że na Viki czasami blokują nasz kraj i nie możemy obejrzeć danej dramy więc nim się załamiecie że jej obejrzeć nie możecie zajrzyjcie na tą stronę. Być może tam będzie. Takie małe ostrzeżenie: jeśli macie zamiar obejrzeć jakąś dramę przygotujcie się na to że być może dużo sobie nie pośpicie. Dla wszystkich którzy kochają dramy tak jak ja strona tutaj.

Na koniec życzę wam miłego oglądania dram i filmów. Napisałam te strony na których są polskie napisy bo z angielskim to u mnie kiepsko. Przydał wam się ten post czy też o wszystkich tych stronach wiedzieliście? Mam nadzieję że niektórym się przydał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz