wtorek, 4 lutego 2014

B1A4- Lonely (2 wersja).

Gdy zobaczyłam że jest druga wersja piosenki, bardzo się ucieszyłam, bo co może bardziej uszczęśliwić fana k-popu niż więcej k-popu. Jednak byłam troszkę rozczarowana po obejrzeniu teledysku. Po prostu miałam nadzieje na coś więcej. Piosenka jest oczywiście taka sama a teledysk niewiele się zmienił. Na pewno da się zauważyć to że nie ma tej dziewczyny (według mnie jest to oczywiście plus), a oprócz tego to rzucili chłopaków na jakieś białe tło by sobie trochę pośpiewali i tyle. Bardzo było im do twarzy w tych białych ubrankach, ale jeśli już zamierzają zrobić drugą wersję powinni czymś zaskoczyć fanów. Oczywiście cieszę się z drugiej wersji ale według mnie powinni to zrobić na odwrót. Najpierw ta druga wersja a następnie ta bardziej teledyskowa. Gdyby tańczyli można by to nazwać wersją taneczną, ale nie tańczyli i nie ma się co dziwić bo jest to piosenka taka bardziej do posłuchania i popatrzenia niż tańczenia. Po prostu spokojna piosenka o miłości.
Która wersja wam się bardziej podobała? Pierwsza czy druga? Mi mimo wszystko bardziej podobała się ta druga wersja.
Dla tych co jeszcze nie widzieli druga wersja poniżej.


2 komentarze:

  1. Myślę , że i ta pierwsza wersja i ta druga są niesamowite ^^
    I tak to plus , że w tej drugiej nie było dziewczyny ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam odmienne zdanie ;p
    Mi bardziej podobała się wersja pierwsza xD
    Pewnie dlatego, że tak dużo w niej mojego biasa z tego zespołu - Jinyoung-a ;]
    + słodkie jest to z tą dziewczyną [jak dla mnie ;p]

    Co do 2-giej wersji wolałabym, by była taneczna, bo tak to mi się nawet oglądać nie chce. ;x

    PZDR. xD

    OdpowiedzUsuń