sobota, 1 lutego 2014

F4 pięć lat później.

Gdy tylko dowiedziałam się że istnieją dodatkowe odcinki Boys Over Flowers szukałam ich i nie mogłam tego znaleźć. Całkiem zapomniałam że istnieją także inne nazwy tej dramy gdybym od początku szukała pod inna nazwą pewnie szybciej bym to znalazła i nie musiałabym przerywać jednej dramy by obejrzeć końcówkę innej. By połapać się w wydarzeniach musiałam jeszcze obejrzeć ostatni odcinek dramy i dopiero F4 pięć lat później ale było warto.
Według mnie bardzo dobrze się stało że ta przyjaciółka głównej bohaterki była z tym garncarzem od początku chciałam by byli razem więc końcówka mnie zadowoliła. Strasznie szkoda mi było tego co ma tą mafię został całkiem sam i do tego jeszcze jakaś wredna dziewczyna go rzuciła. On się stara i w ogóle a ona go rzuca mówiąc że ma dość jego dobroci. Jej zachowanie mówi o tym jaka wredna z  niej jędza. Tego blondyna też było mi strasznie szkoda ale ktoś musiał grać tego przyjaciela którego miłość została odtrącona. Jedynie odcinek o liderze F4 mnie zadowolił był zabawny i ogólnie fajny.
Te dodatkowe odcinki znalazłam przez przypadek. Na love-drama zobaczyłam nazwę dramy i kliknęłam chcąc zobaczyć jaka to drama i strasznie się zdziwiłam gdy odkryłam że to to samo co Boys Over Flowers. Dla tych co jeszcze nie oglądali tych dodatkowych odcinków link poniżej.

http://love-drama.pl/kgotboda-namja-po-polsku

Podobały wam się dodatkowe odcinki czy tez nie?


3 komentarze:

  1. WHAT?! ;O
    Nie no wycałuję Cię chyba po nogach za tego posta ;D
    Nie wiedziałam, że są odcinki 5 lat później ;D
    Kocham Cię za tego posta, naprawdę <3

    Dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie ;]
    http://azjaland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam i jestem rozczarowana ;C
      Miałam nadzieję, że mój ukochany Ji Hoo znalazł sobie jakąś dziewczynę, a tu dalej myśli o Jan Di ;x

      Usuń
    2. Dziękuje i bardzo chętnie zostanę obserwatorem na Twoim blogu.

      Usuń